«خورخه رودریگز» اعلام کرد به آتش کشیدن دو کامیون در مرز‌های کلمبیا، با هدف ارائه تصویری نادرست از کاراکاس انجام شد.

وزیر اطلاع‌رسانی ونزوئلا: معارضان با آتش زدن کامیون‌های خالی در صدد جنگ‌افروزی علیه کشور بودندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، «خورخه رودریگز» وزیر اطلاع‌رسانی ونزوئلا پیرامون مسائل اخیر این کشور جزئیاتی را بیان کرد.

وی گفت: اتفاقی که در مرز‌های کلمبیا روی داد، اقدام تروریستی برخی گروه‌های مزدور بود که مخالفان ونزوئلا آن‌ها را تامین مالی کردند.

خورخه رودریگز افزود کاراکاس شواهدی دارد که آن‌ها را ارائه خواهد کرد تا ثابت کند کامیون‌هایی که دیروز به آتش کشیده شدند، خالی بودند و هدف از این کار، فقط ارائه تصویری مبنی بر دیکتاتوری بودن نظام ونزوئلا و در پی آن، ارائه توجیهاتی برای اعلام جنگ علیه ونزوئلا است. این کار همچنین تلاش مخالفان ونزوئلا و هماهنگی آن‌ها را با کلمبیا برای ربودن دو خودروی ارتش ونزوئلا و زیر گرفتن غیرنظامیان در پل سیمون بولیوار برملا کرد. هدف از این کار هم توجیه جنگ علیه ونزوئلا بود.

وی تاکید کرد: سیاست خویشتنداری نیرو‌های مرزی مانع از آن شد که شرایط در مرز‌ها تشدید شود.

خبرنگار این شبکه گفت: «کمی قبل، دلسی رودریگز، معاون نخست وزیر ونزوئلا در جلسه افتتاحیه نشست جهانی ملت‌ها گفت کاراکاس از مخالفان ونزوئلا می‌خواهد با تعقل، با کسانی که در انتخابات ۲۰۱۷ انجمن موسسان برای مقابله با تلاش‌ها برای مداخله خارجی در امور داخلی ونزوئلا مشارکت کردند، متحد شوند».

وی همچنین اعلام کرد: قضیه، مطرح کردن اشکالی در روند انتخابات نیست، و اساسا قضیه، انتخاباتی نیست، زیرا سال گذشته، پنج انتخابات در ونزوئلا برگزار شد. اما مخالفان به طور کامل با مشارکت در این انتخابات مخالفت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار