کارشناس مسائل سیاسی گفت: اینکه مسئولیت اقتصاد رهاشده را برگردن تصویب FATF و پالرمو در مجمع بندازیم، عقلانی نیست.

مسائل اقتصادی کشور را نباید بر گردن مجمع انداختمهدی فضائلی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهار نظر برخی اصلاح‌طلبان که گفته بودند مسئولیت FAFT با مجمع تشخیص است، گفت: من متوجه این حرف نمی‌شوم، در هر جایی نهاد و مسئولی که تصمیمی می‌گیرند، باید در برابر آن مسئول باشد، اما اگر بخواهیم این اقتصاد رها شده، گرانی‌های افسار گسیخته و مشکلاتی که ما در مسائل اقتصادی کشور داریم را برگردن تصویب FATF و پالرمو در مجمع بندازیم، کار عقلانی نیست.

فضائلی تصریح کرد: بیان این اظهارات توسط این افراد می‌تواند از مسئولیت شانه خالی کردن باشد، چراکه اگر مجمع تصمیمی در خصوص پالرمو بگیرد، در خصوص چرایی این تصمیم باید مسئولیت قبول کند و حتما دلیلی منطقی برای این تصمیم خواهد داشت.

فضائلی با اشاره به اینکه نباید مشکلات در بخش‌های دیگر را بر گردن تصویب این مصوبه در مجمع تشخیص انداخت، گفت: این کار نوعی گروکشی است که متاسفانه این روز‌ها شایع شده است.

این کارشناس سیاسی در پایان با اشاره به شکست برجام و تجربه تلخ آن در کشور اظهارکرد: کسانی که زمان برجام وعده‌های آن‌چنانی را دادند، باید دید که در قبال آن مسئولیتی قبول کردند که امروز اینطور صحبت می‌کنند یا اینکه آن را به فراموشی سپرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
همه مشکلات آمریکای جهانخوار است
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۴:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
همه مشکلات بی تدبیری در مسئولین هست .20درصد مشکلات اقتصادی مربوط به امریکا هست 80درصد ضعف مدیریت مسئولین هست در کشور.
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۱:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
واقعا همینطور شده است مسئولین مواظب باشند اکر دلسوزی هست در کشور .
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۱:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
واقعا همینطور شده است
آخرین اخبار