دانشجویان دانشگاه پیام نور خوزستان موفق شدند ۴ مقام برتر اولین جشنواره دستاورد‌های دانشجویی کشور را کسب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اعلام نفرات برتر در اختتامیه اولین نمایشگاه دستاورد‌های دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور، استان خوزستان موفق به کسب ۴ مقام برتر شد.

امیر درویش؛ دبیر انجمن شیمی مرکز خرمشهر مقام اول، میثم حاجیوند؛ دبیر انجمن صنایع مرکز دزفول مقام دوم، عباس اسکندری؛ دبیر کانون شعر و ادب از مرکز دزفول مقام سوم و علی نیکوروش؛ مدیر مسئول نشریه مزرعه سبز از مرکز دزفول نیز حائز مقام سوم شدند.

درخشش دانشجوبان خوزستان در اولین جشنواره دستاوردهای دانشجویی

ناجی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه گفت: غرفه‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور نشانگر نوعی عزت و اقتدار فرهنگی است و برگزاری این جشنواره ملی، رویداد بزرگی بود که ضمن ایجاد نشاط و شور، امکان بهره مندی تجربه‌های جدید را برای تمامی دانشجویان فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای اولین بار ۳ جشنواره را همزمان با هم برگزار کردیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه جشنواره ملی رویش؛ حرکت و نشریات در سال ۹۸ در استان سمنان برگزار می‌شود از همه مدیران فرهنگی استان‌ها تقاضا دارم که برای برگزاری با کیفیت‌تر این جشنواره در سال آینده آسیب شناسی کنند و نظرات و پیشنهادات خود را به معاونت فرهنگی ارسال کنند.

گفتنی است؛ جشنواره ملی دستاورد‌ها و توانمندی‌های دانشگاه پیام نور با ارائه بیش از دو هزار اثر در محور انجمن‌ها و کانون‌ها از سراسر کشور از ۲۶ لغایت ۲۹ بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گلستان برگزار و در پایان از نفرات برتر با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

درخشش دانشجویان خوزستان در مسابقات کشوری

برچسب ها: دانشگاه ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار