کراس‌اوور جدید سیتروئن با طراحی زیبا و سواری راحت و دلچسب، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

سیتروئن C5 Aircross، طراحی بی‌نقص به‌همراه سواری لذت‌‎بخشبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته شرکت سیتروئن از یک کراس‌اوور متوسط با نام C5 Aircross رونمایی کرد تا در بازار اروپا عرضه شود. این خودرو که کمی بزرگ‌تر و اندکی گران‌تر از هیوندای توسان به شمار می‎رود، از پلتفرم EMP2 مشترک با پژو ۳۰۰۸، ۵۰۰۸ و DS7 Crossback بهره می‎برد.

نمای بیرونی خودرو که از زبان طراحی محصولات جدید سیتروئن بهره می‎برد شباهت زیادی به هاچبک کوچک C3 دارد که این شباهت در طراحی جعبه‌ای و چراغ‌های دو تکه جلو به اوج خود می‎رسد. این خودرو که از امکانات مدرنی همچون صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی در کابین، شارژر بی‎سیم گوشی هوشمند و سطح وسیعی از چرم‌دوزی بهره‌‎می‎برد بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

در کنار این موارد، سیتروئن C5 Aircross به عنوان راحت‌ترین خودرو در سواری و رانندگی در این کلاس ارزیابی شده است. این خودرو که از سیستم تعلیق خارق‌العاده Progressive Hydraulic Cushions ابداعی سیتروئن بهره می‎برد، سواری بی‎نظیری را به‎ویژه در سفر‌های طولانی ارائه می‎کند. با این وجود نرمی سیستم تعلیق موجب کاهش قابلیت‌های هندلینگ و پایداری می‎شود. به‌این ترتیب راننده احساس اعتمادبنفس کافی برای فشردن پدال‌گاز در پیچ‌های تند یا جاده‌های لغزنده را پیدا نمی‌‎کند.

از طرفی کابین خودرو با وجود چرم‌کاری‌های گسترده، در قسمت‌های زیادی نیز شامل پلاستیک خشک و ارزان‌قیمت می‌شود و صفحه‌نمایش لمسی خودرو نیز منوی پیچیده‌ای دارد و در صورت استفاده زیاد داغ می‎شود. همچنین گیربکس ۸ سرعت اتوماتیک خودرو که به یک موتور ۱۷۷ اسب‎بخاری مدرن متصل است، اندکی کند عمل می‎کند. این کندی در حالت دستی گیربکس هم در بالا بردن ضرایب دنده و هم در پایین بردن آن محسوس است.

با این تفاسیر سیتروئن C5 Aircross برای خانواده‌هایی که اهل مسافرت و پیمودن مسیر‌های طولانی هستند مناسب تلقی می‌شود، ولی برای مصارف روزمره به‌ویژه برای افراد کم سن و سال‌تر گزینه‌‎های بهتری نیز وجود دارد.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Citroen C5 Aircross را مشاهده می‌کنید.

سیتروئن C5 Aircross، طراحی بی‌نقص به‌همراه سواری لذت‌‎بخش

سیتروئن C5 Aircross، طراحی بی‌نقص به‌همراه سواری لذت‌‎بخش

سیتروئن C5 Aircross، طراحی بی‌نقص به‌همراه سواری لذت‌‎بخش

سیتروئن C5 Aircross، طراحی بی‌نقص به‌همراه سواری لذت‌‎بخش


بیشتر بخوانید: با کانسپت رویایی DS-X، آینده خودرو‌های سال ۲۰۳۵ آشنا شوید! +تصاویر


انتهای پیام/

سیتروئن C5 Aircross یکی از بهترین‌ کراس‌اوور‌های موجود

برچسب ها: فناوری ، سیتروئن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار