جلالی گفت:بحث نما‌های رومی با شان این شهر سازگاری ندارد، با این وجود شاهد توسعه نما‌های رومی در شهر قم هستیم و این مساله موجب نگرانی بزرگان این شهر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به اهمیت بعد نظارت مهندسین گفت: بعد نظارتی مهندسین اهمیت زیادی دارد و کوچکترین تخلف آن‌ها در این زمینه روی کیفیت ساخت و ساز در شهر تاثیر می‌گذارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: ۱۰ اسفندماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به شهر قم پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، این رویداد اتفاق مهمی بود و امام راحل پس از انقلاب از شهر قم رهبری انقلاب اسلامی را بر عهده داشتند. حضور امام خمینی (ره) در شهر قم موجب ارتقای این شهر شد و توجه جهانیان را به قم جلب کرد.

جلالی با اشاره به وظایف مدیران عنوان کرد: پاسداری از خون شهدا وظیفه همه مدیران است و آن‌ها باید در راه خدمت به مردم و پاسداری از خون شهدا تلاش کنند.

وی ادامه داد: بحث نما‌های رومی از دغدغه‌های مدیریت شهری قم است و این نما‌ها با شان این شهر سازگاری ندارد، با این وجود شاهد توسعه نما‌های رومی در شهر قم هستیم و این مساله موجب نگرانی بزرگان این شهر شده است.

وی یادآورشد: آرامش و امنیت کنونی کشور مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی شهدا است و باید مدیران به صورت شبانه روزی به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به لایحه دوفوریتی احداث پارکینگ طبقاتی در میدان شهید دستغیب ابراز کرد: برای اینکه در بودجه سال ۹۸ ردیف بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته شود چاره‌ای جز دوفوریتی کردن این لایحه نبوده که البته اعضای شورای شهر با این طرح به دلیل عدم شفافیت‌های لازم مخالفت کردند.
 
رئیس شورای شهر قم مجاهدت‌های شهدای جنگ هشت‌ساله و شهدای مدافع حرم را در امنیت و استقلال کشور را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیتی و عزتی در کشور وجود دارد عامل اصلی آن خون پاک شهیدان است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: با تصویب افتتاح حساب برای واریز مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت متروی قم توسط سازمان قطار شهری شهرداری قم به دنبال انتقال این مبلغ از بانک مرکزی به استان هستیم. این اقدام با نظارت دیوان محاسبات صورت می‌گیرد و دیوان بر روی مصرف این مبلغ نظارت دارد.

انتهای پیام/ح

نما‌های رومی با شان قم سازگاری ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار