فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در یازده ماه امسال در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی با اشاره به فعالیت‌های پلیس از ابتدای امسال تا پایان بهمن، کشف ۶۰۳ میلیارد تومان انواع جرایم اقتصادی از جمله زمین خواری، احتکار و فرار مالیاتی را یکی از این فعالیت‌ها عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه پارسال، افزایش ۱۸ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه در یازده ماه امسال، ۵۴ طرح مبارزه با سرقت اجرا و ۷۴ باند مجرمانه سرقت متلاشی شده است، افزود: در این زمینه، بیش از دو هزار و ۹۰۰ فقره سرقت کشف شده و بیش از هزار سارق دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه، کشف جرایم خشن جنایی ۵۳ درصد، سرقت‌ها ۴۱ درصد، آدم ربایی صد درصد و دستگیری سارقان ۳۰ درصد افزایش داشته است.

سردار واعظی با اشاره به کاهش ۱۹ درصدی وقوع قتل در استان، گفت: میزان کشف قتل در استان ۱۲۹ درصد بوده که ۹۵ درصد مربوط به امسال، و بقیه مربوط به قتل‌هایی است که سال‌های گذشته رخ داده ولی امسال کشف شده است.

انتهای پیام/ک

افزایش ۱۵۰ درصدی کشف کالای قاچاق در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.