نماینده ولی فقیه در استان از مردم استان خواست تا با اعطای هدایای و کمک های خود برای نیازمندان به کمیته امداد ، با کمیته امداد همکاری داشته باشند .

دعوت نماینده ولی فقیه در استان سمنان از مردم برای مشارکت در جشن نیکوکاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ایجاد کمیته امداد توسط امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه همیشه کمیته امداد در استان و کشور موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به عملکرد کمیته امداد افزود: عمل کمیته امداد رسیدگی به امور نیازمندان بوده و رسیدگی به امور نیازمندان رضایت خداوند را در پی دارد.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: خوشبختانه در ازدواج هایی که در کمیته امداد استان صورت گفته میزان طلاق بسیار ناچیز بوده و این مایه خوشحالی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر بیان عملکرد کمیته امداد برای مردم اظهار داشت: کمیته امداد باید عملکرد خود را برای مردم بیان کند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به نزدیکی به روز جشن نیکوکاری در کشور گفت: از همه ی مردم برای مشارکت در این جشن و تامین نیاز های نیازمندان و اعطای این کمک ها به کمیته امداد استان دعوت می کنم و امیدوارم این کمک ها در خدمت کمیته امداد به نیازمندان اثرگذار باشد.

انتهای پیام /گ 

جزئیات دعوت نماینده ولی فقیه در استان سمنان از مردم برای مشارکت در جشن نیکوکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.