جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری ۲ سارق مغازه هنگام سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرعت عمل پلیس، سارقان مغازه را ناکام کردسرهنگ حسن کیخا در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت هنگام گشت زنی‌های هدفمند در خیابان "ولایت" به یک دستگاه خودروی پراید روشن در کنار خیابان که راننده آن پشت فرمان آماده و یک نفر نیز در نزدیکی اش مشغول بازکردن قفل درب مغازه‌ای بود مشکوک شدند.

وی افزود: پلیس جهت بررسی بیشتر وارد عمل شده که فرد به محض رویت ماموران قصد متواری شدن با خودرو پراید را داشت که با سرعت عمل مأموران بلافاصله هر ۲ نفر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از متهمان تعداد ۶ دسته انواع کلید، یک عدد قیچی آهن بری بزرگ و یک عدد اسلحه کلت پلاستیکی کشف شد.

سرهنگ کیخا با اشاره به اعتراف متهمان به ۴ فقره سرقت تصریح کرد: صاحب مغازه در همان شب سرقت به محل احضار و در خصوص مقاوم سازی، رعایت نکات ایمنی و تهیه قفل مناسب و استاندارد برای مغازه توجیه که این امر رضایت خاطر وی را نیز به همراه داشت.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان تصریح کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/گ

سارقان مغازه  در زاهدان ناکام ماندند

 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار