در این گزارش به بهانه روز مادر ایده‌هایی جالب برای تزئین کادو پیشنهاد شده است.

ایده‌های جالب برای تزئین کادوی روز مادربه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، روز مادر و روز زن یکی از مناسبت هایی است که با هدیه دادن به مادر و همسر می‌توان قدردان زحمت های آنها بود. هر شخصی سعی می کند تا در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هدیه ای به مادر و همسر خود تقدیم کند  که البته تزئین هدیه یکی از ارکان بسیار مهم است. از این رو باشگاه خبرنگاران جوان در این خبر شما را کمک می کند تا بهترین تزئین هدیه را برای عزیزان خود داشته باشید.

یکی از رایج ترین تزئین ها برای کادوها استفاده از کاغذهای رنگی کادویی است. رنگ ها و اشکال متنوع این کاغذ ها بسیار زیاد بوده و البته کار را برای همه افراد راحت تر کرده اند؛ اما اگر می خواهید تزئینی متفاوت برای کادو های خود داشته باشید ما روش های  جالب و ساده زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

گل طبیعی

تزئین هدیه با گل های طبیعی یکی از روش های ساده و در عین حال زیبا است. شما می توانید هدیه خود را درون جعبه قرار داده و روی آن را با گل های طبیعی (به سلیقه خود) تزئین کنید.

ایده های جالب برای تزیین کادو

گل مصنوعی یا کاغذی

اگر می خواهید تزئین کادوی شما تا مدت ها  باقی بماند, آن را با گل های مصنوعی و یا کاغذی تزئین کنید. گل های کاغذی را می توانید با روش های مختلف در خانه درست کنید.

ایده های جالب برای تزیین کادو

روبان

روبان یکی از اصلی ترین وسایل برای تزئین کادو است و شما می توانید با روش های مختلف آن را روی کادو خود درست کنید.

ایده های جالب برای تزیین کادو

میوه و برگ کاج

استفاده از میوه و برگ درخت کاج یکی از جالب ترین روش ها در تزئین هدیه ها است که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده به خصوص اگر هدیه خود را در فصل زمستان به عزیزان خود هدیه کنید.

ایده های جالب برای تزیین کادو

کاموا

نخ ها و کامواها دنیای رنگی دارند که با استفاده از آن ها می توانید یک هدیه زیبا و در عین حال ساده را در روز مادر به عزیزان خود هدیه کنید.

ایده های جالب برای تزیین کادو

چسب های رنگی

چسب های رنگی دنیای متنوعی دارند که می تواند هدیه شما را بسیار زیبا کند. فقط کافی است که هدیه خود را با کاغذی ساده بپیچید و روی آن را با چسب های رنگی تزئین کنید.

ایده های جالب برای تزیین کادو

مهره ها

دنیای رنگی مهره ها شما را در تزئین هدیه خود کمک می کنند؛ فقط کافی است آن را با یک نخ به هم ریسه و روی کادو خود تزئین کنید.

ایده های جالب برای تزیین کادو

نقاشی

اگر می خواهید تزئین هدیه شما منحصر به فرد باشد , خودتان آن را نقاشی کنید. به این صورت که نقاشی مورد نظر خود را بر روی کاغذی ساده انجام داده و هدیه را با آن بپیچید یا بهتر است طرح خود را بر روی کاغذی رنگی کشیده و سپس آن را روی کاغذ کادو بچسبانید.

ایده های جالب برای تزیین کادو

عکس های قدیمی

شما می توانید هدیه خود را با کاغذی رنگی بپیچید و سپس یکی از عکس های قدیمی مادر یا همسر خود را بر روی آن قرار دهید.

ایده های جالب برای تزیین کادو

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار