ابک گفت: تصادفات در استان سمنان نسبت به مشابه سال گذشته ۱۶درصد کاهش داشته است.

قدرت الله ابک سرپرست معاونت عمرانی استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: تصادفات در استان سمنان نسبت به مشابه ۱۱ماهه سال گذشته ۱۶درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در نوروز ۹۸تمامی دستگاه های خدمات رسان باید پا به کار بوده و به مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه کنند.

ابک با بیان اینکه نیاز است تا درستگاه‌های خدمات رسان نظیر مراکز معاینه فنی، بازارچه‌های فروش محصولات روستایی و مراکز اراده خدمات درون شهری در ایام عید فعال باشند گفت: قبل از شروع تعطیلات نوروزی باید تمهیدات لازم برای بهبود اوضاع خدمات به مسافران در این ایام اتخاذ گردد.

وی با اشاره به اینکه نیاز است مشکلات ترافیکی وروردی شهر‌ها قبل از ایام نوروزی رفع شود تصریح کرد: موارد مشکلات ترافیکی شهرستان‌ها باید با همکاری شهرداران و فرمانداری‌ها پیگیری و در جلسه آینده گزارش داده شود.

وی افزود: نیاز است تا موضوع ایمن سازی شهر‌های در حریم جاده نظیر شهرستان میامی قبل از ایام نوروزی توسط اداره راه و ترابری پیگیری و مشکلات رفع شود.

ابک تصریح کرد: بحث بهبود عبور و مرور در شهر‌ها در بودجه شهرداری‌ها توسط فرمانداری‌ها تصویب می‌شود و نیاز است تا خواسته‌های فرمانداری‌ها از شهرداران نیز منطبق با سطح بودجه شهرستان‌ها باشد.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای ترافیک استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.