انتخابات هیئت رییسه اتاق بازرگانی استان کرمانشاه ۱۱ اسفندماه برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه با تاکید بر برگزاری این دوره از انتخابات در روز ۱۱ اسفندماه گفت : انشاالله همه نمایندگان حضور در این پارلمان اقتصادی محلی با معرفی دیدگاه‌ها برنامه و عملکرد خود از تخریب دیگران بپرهیزند.

وی تخریب رقبا را غیر اخلاقی و مذموم دانست و گفت : اتاق برای همه است ملک خصوصی کسی نیست. اتاق محل گفتگو، مشورت و جمع بندی نظرات بخش خصوصی است، رقیب هیچ جا نیست .

رییس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: بدیهی است تمامی نامزد‌های ثبت نام شده در انتخابات اتاق‌های بازرگانی کرمانشاه، افرادی شایسته و دلسوز برای کشور هستند و برای اعتلای بخش خصوصی در راه قدم برداشته اند.

ساسانی ابراز امیدواری کرد : در یک رقابت سالم و بدور از هرگونه تنشی بهترین نتیجه برای آبادانی هرچه بیشتر این استان رقم بخورد و یک تیم قوی و توانمند هیئت رییسه اتاق بارگانی کرمانشاه را تشکیل بدهند.

وی ضمن تاکید بر لزوم تعامل با ادارات در جهت رفع مشکلات تجار وبازرگانان تاکید کرد: کاندیدای‌ها بجای شعار‌های دهن پرکن از مشکلات و موانع فعالیت‌های اقتصادی در کشور بگویند و برنامه هایشان را برای برطرف کردن آن‌ها بیان کنند .

 

 

انتهای پیام/د

همه نمایندگان از تخریب دیگران بپرهیزند

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.