سرپرست امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت:از ظرفیت چاه‌های در اختیار ادارات دولتی و غیردولتی برای تامین کسری آب استفاده می شود.

تامین کسری آب خراسان رضوی با همکاری ادارات دولتی و غیر دولتی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، وحید قربانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: علیرغم افزایش ۴۷۱ درصدی بارش‌ها تا چهارم اسفندماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و افزایش ۹۸ درصدی در مقایسه با میانگین بلندمدت، کمتر از ۱۸ درصد ظرفیت سد‌های استان تاکنون پرشده است.

وی تصریح کرد: خشکسالی در اکثرنقاط استان همچنان پابرجاست و در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، استفاده از ظرفیت چاه‌های آب در اختیار ادارات دولتی و غیردولتی به عنوان یکی از راهکار‌های تامین کسری آب به ویژه در مشهد پیش بینی شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی درباره دیگر مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گفت: برنامه ریزی برای فرونشست دشت‌ها در اولویت اقدامات مطالعاتی و عملیاتی قرار می‌گیرد.

قربانی افزود: طرح آمادگی برای مقابله با حوادث و سوانح طبیعی و انسان ساخت ویژه چهارشنبه آخر سال و ایام تعطیلات نوروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ارائه و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: همچنین ۲۱۸۷۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۸۷۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای بازسازی ۲۷۹ واحدمسکونی خسارت دیده ناشی از سیل در خراسان رضوی از سوی دولت اختصاص یافت.

انتهای پیام//م.ن


استفاده از ظرفیت چاه‌های در اختیار ادارات برای تامین کسری آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.