معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: خوشبختانه با تلاش راهداران تردد در محور‌های مواصلاتی استان روان، آرام و ایمن است.

تردد در جاده‌های استان روان و آرام استحمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  با اشاره به اینکه بارش برف از عصر روز گذشته آغاز  شد و تا ساعت ۲۲ شب ادامه داشت، افزود: با آغاز بارش برف همه  راهداران در  محورهای استان مستقر و عملیات برف روبی انجام شد.

وی ادامه داد: با وجود بارش برف و باران در استان، با فعالیت شبانه روزی راهداران، هم اکنون تردد روان در جاده‌های بین شهری و روستایی همدان جریان دارد.

معاون راهداری همدان با بیان اینکه به همت راهداران استان بیش از  2 هزار تن نمک و شن در سطح محورهای استان استفاده شد، از رانندگان خواست  با توجه به بارش پراکنده برف در استان علاوه بر داشتن تجهیزات و زنجیر چرخ ، با احتیاط رانندگی کنند .

پرورشی خرم از آماده باش ۳۴ راهدارخانه استان همدان در اجرای طرح راهداری زمستانی خبر داد و گفت:در طرح راهداری زمستانی همدان ۵۱۶ راهدار  با بهره گیری از انواع ماشین آلات برف روب و دیگر تجهیزات در خدمت مسافران و مردم هستند.

این مسئول افزود :در حوزه ماشین آلات نیز تعداد ۲۸۵ دستگاه خودروی راهداری در راهدارخانه‌های استان مستقر شده اند.

انتهای پیام/ د

محورهای مواصلاتی استان باز است

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار