سخنگوی نظامی گردان‌های قدس از دستیابی این گردان‌ها به موشک‌های دقیق خبر داد.

دستیابی نیرو‌های مقاومت فلسطین به موشک‌های دقیق/ «هرگونه حماقت صهیونیست‌ها، آن‌ها را غافلگیر خواهد کرد»به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، ابوحمزه، سخنگوی نظامی گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین)، از دستیابی این گردان‌ها به موشک‌های دقیق خبر داد.

او ضمن اعلام این خبر در ویدئویی که از این شبکه پخش شد اعلام کرد مهندسان گردان‌های قدس برای هدف قرار دادن منطقه اشغالی تل ربیعه و نتانیا و مناطق دورتر این موشک را طراحی کرده و ساخته‌اند.

این سخنگو به اشغالگران هشدار داد یگان موشکی گردان‌های قدس با واکنش به هرگونه حماقتی که مرتکب شوند، آن‌ها را غافلگیر و شهر‌ها و مناطق اشغالی را به جهنمی برای آن‌ها تبدیل خواهند کرد.

وی بر اهمیت موضوع اسرا و ضرورت به اسارت گرفتن نظامیان اشغالگر برای مبادله آن‌ها با اسرای فلسطینی در بند رژیم اشغالگر، تاکید کرد.

ابوحمزه در این گفتگوی تصویری گفت: مهندسان و نیرو‌های مجاهد گردان‌های قدس با استفاده از افراد نابغه‌ای که در اختیار دارند توانستند این موشک‌ها را بسازند تا قدس اشغالی، تل ربیعه و نتانیا و مناطق پس از آن را هدف قرار دهند. می‌توانیم بگوییم گردان‌های قدس اکنون موشک‌های دقیقی در اختیار دارد و دشمن را در صورت ارتکاب هرگونه رفتار احمقانه‌ای، غافلگیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دستیابی گردان‌های قدس به موشک‌های دقیق برای پاسخ به هرگونه حمله اشغالگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
محمد
۱۵:۲۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
واعدولهم مااستطعتم من قوه ترهبون به عدو الله وعدوکم
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۰:۵۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
احسنت
آخرین اخبار