مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ازابتدای سال تاکنون حدود ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح اشتغال روستایی دراستان پرداخت شده است.

 سلیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: ازابتدای سال تاکنون به یک هزار و ۲۸ طرح اشتغالزای روستایی حدود ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: از مجموع ۲۸۹ میلیارد تومان تسهیلات ابلاغی به اشتغال روستایی در استان، حدود ۲۵۱ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است که پیش بینی می‌شود با تخصیص کامل این سهمیه، زمینه اشتغال ۵ هزار و ۲۱۷ نفر فراهم شود.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال روستایی با هدف رفع مشکل بیکاری در مناطق روستایی است.

سلیمی افزود:از مجموع ۳۰ هزار نفر تعهد اشتغال امسال، ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی جدید و تثبیت ۸ هزار فرصت شغلی در بخش‌های مختلف اقتصادی هدف گذاری شده ست که تا کنون ۹۹ درصد آن محقق شده است.

وی مجموع اعتبارات ابلاغی برای مشاغل خانگی، کسب و کار‌های خرد و خوداشتغالی را ۱۰۴ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:از این مبلغ بیش از ۹۷ میلیارد تومان برای اشتغال ۶ هزار و ۷۹۸ نفر تخصیص داده شده که تاکنون حدود ۷۷ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

انتهای پیام/ف

پرداخت تسهیلات طرح اشتغال روستایی در هرمزگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.