رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بازارچه دائمی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با هدف تأمین مایحتاج غذایی و تقویت تشکل‌های کشاورزی در خرم آباد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،عبدالرضا بازدار ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بازارچه دائمی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با هدف تأمین مایحتاج غذایی و تقویت تشکل‌های کشاورزی در خرم آباد راه اندازی شد.

عبدالرضا بازدار از راه اندازی بازارچه دائمی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در خرم ‎ آباد خبر داد و گفت: زیربنای این بازارچه حدود هزار متر است که ۵۴ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است.

وی افزود: این بازارچه با هدف تأمین مایحتاج غذایی و تقویت تشکل‌های کشاورزی راه اندازی شده تا محصولات به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف‌کننده برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه در این بازارچه محصولات کشاورزی و کالا‌های اساسی ۱۵ تا ۲۰ درصد زیرقیمت بازار به فروش می‌رسند، افزود: گوشت قرمز، مرغ و حبوبات ازجمله اقلام عرضه شده هستند.

بازدار با بیان این که وهمه تشکل‌های کشاورزی استان در این بازارچه حضوردارند، اظهارداشت: محصولات ارائه شده، سالم و قابل رصد بوده و قصد داریم در تمام شهرستان‌ها این مراکز را راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ب

راه اندازی بازارچه دائمی محصولات کشاورزی در خرم ‎آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.