در آخرین بازی هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم فوتبال اینتر در خانه فیورنتینا به تساوی سه بر سه بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا، از ساعت 23 تیم اینتر در غیاب مائورو ایکاردی در ورزشگاه آرتیمو فرانکی شهر فلورانس مهمان بنفش پوشان این شهر بود که در لحظات پایانی پیروزی را با مساوی عوض کرد و تن به تساوی سه بر سه داد.

در این مسابقه تیم فیورنتینا در همان ابتدای مسابقه و ثانیه ۱۷ به گل رسید و ضربه جیوانی سیمئونه پس از برخورد با پای دی فرای مدافع اینتر وارد دروازه شد. این گل به نام مدافع اینتر و گل به خودی ثبت شد. در ادامه نراتزوری توسط وسینو در دقیقه ۶، پولیتانو در دقیقه ۴۰ و پریسیچ در دقیقه ۵۲ (از روی نقطه پنالتی) سه گل زد و از حریف پیش افتاد، اما موریل در دقیقه ۷۴ اختلاف را به حداقل رساند و سپس والنتی در دقیقه ۱۱+۹۰ (از روی نقطه پنالتی) به گل رسید.

داور روی پنالتی گل سوم فیورنتینا به VAR مراجعه کرد به همین دلیل وقت‌های تلف شده این مسابقه بسیار طولانی شد. ضمن آنکه این گل که در دقیقه ۱۱۱ به ثمر رسید، دیرترین گل تاریخ سری آ. نیز لقب گرفت. پیش از این دیرترین گل تاریخ سری آ. به نام ریکاردو ساپونارا بازیکن تیم سمپدوریا در بازی تیمش مقابل لاتزیو در هفته پانزدهم رقابت‌های همین فصل ثبت شده بود.

اینتر با این تساوی ۴۷ امتیازی شد و همچنان در رتبه سوم باقی ماند، اما تیم میلان رقیب همشهری آن‌ها حالا در فاصله دو امتیازی آن‌ها قرار دارد. فیورنتینا نیز با ۳۶ امتیاز در رتبه نهم قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:

فروزینونه ۲ - رم ۳/ الماس بوسنی دقیقه ۹۵ ناجی گرگ‌ها شد

میلان ۳ - امپولی ۰/ روسونری با پیونتک در حال بازگشت به اوج

ناپولی ۰ - تورینو ۰/ پارتنوپی از نبرد برای قهرمانی انصراف داد


انتهای پیام/

تساوی اینتر مقابل فیورنتینا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.