تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی بازی نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس مقابل چلسی فاتح این جام شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار نهایی مسابقات جام اتحادیه انگلیس، از ساعت ۲۰ امشب بین تیم‌های چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار شد که تیم منچسترسیتی پس از تساوی بدون گل در پایان ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی پیروز و قهرمان این رقابت‌ها شد.

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که دو هفته پیش نیز در رقابت‌های لیگ برتر با هم بازی کرده بودند که سیتی با شش گل حریف را تحقیر کرده بود، اما این مسابقه برخلاف بازی قبلی هیچ گلی نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی تیم منچسترسیتی با نتیجه چهار بر سه چلسی را شکست داد.

در تیم چلسی جورجینیو و داوید لوئیز پنالتی خود را از دست دادند و آزپیلیکوئتا، امرسون و هازارد پنالتی خود را تبدیل به گل کردند. در تیم منچسترسیتی نیز، گوندوغان، آگوئرو، برناردو سیلوا و استرلینگ پنالتی خود را گل کردند و سانه فقط پنالتی را از دست داد.

نکته عجیب این مسابقه حاشیه سازی کپا آریزابالاگا دروازه تیم چلسی در اواخر مسابقه بود. در دقیقه ۱۲۰، ساری سرمربی چلسی می‌خواست کپا را برای ضربات پنالتی تعویض کند و کابایرو دروازه بان دوم تیمش را به بازی بفرستد، اما کپا از بیرون رفتن از زمین سر باز زد و هر کاری که کردند از زمین مسابقه خارج نشد تا ساری به شدت از دست او عصبانی شود.

در نهایت منچسترسیتی برای ششمین بار قهرمان جام اتحادیه انگلیس شد تا ساری همچنان در حسرت نخستین جام دوران مربیگری خود باشد.


بیشتر بخوانید:

منچستریونایتد ۰ - لیورپول ۰/ تساوی در دربی شمال غرب تحت تاثیر مصدومیت‌ها

پیروزی چلسی و ناپولی در خانه حریفان

فولام ۰ - ۳ منچستریونایتد /شاگردان سولسشر با قدرت نمایی به استقبال پاریسی‌ها رفتند


انتهای پیام/

پیروزی منچسترسیتی مقابل چلسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار