سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس بیم آن را دارند که صد‌ها حامی داعش در شهر‌های مختلف این کشور هسته‌های تروریستی تشکیل داده باشند.

نگرانی سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس از تشکیل هسته‌های تروریستی داعش در شهر‌های مختلف این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس بیم آن را دارند که تروریست‌ها در تلاش برای تشکیل هسته‌های تروریستی در لندن و منچستر باشند؛ دو شهری که پیش از این نیز هدف حملات مرگبار قرار گرفته اند.

بر اساس گزارش دیلی استار، سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس همچنین نگران آن هستند که افزون بر لندن و منچستر، هسته‌های تروریستی در شهر بیرمنگام و بسیاری دیگر از نقاط انگلیس تشکیل شوند.

یک منبع در گفتگو با دیلی استار، اظهار کرد داعشی‌هایی که به انگلیس باز می‌گردند، پس از ماه‌ها و یا شاید سال‌ها جنگ، با خشونت عجین شده، از نظر روحی آسیب دیده و به جنگیدن معتاد شده اند.

بر اساس این گزارش، «ام‌آی ۵»، سازمان اطلاعات داخلی انگلیس که مسئول انجام عملیات ضداطلاعاتی و امنیتی در داخل این کشور است، نگران آن است که صد‌ها حامی داعش هسته‌های تروریستی را برای ایجاد رعب و وحشت در خیابان‌های تقریبا همه شهر‌های انگلیس، تشکیل داده باشند.

دیلی استار به نقل از این منبع افزود: این افراد از جنگ دست بر نخواهند داشت. (مبارزه) زندگی آنهاست. پیش از آنکه آنها عضوگیری کنند و سازماندهی شوند، یک دوره آرامش پیش از توفان وجود خواهد داشت، اما توفان در راه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
روزی که روباه پیر استعمار چشمهای اطلاعاتی خود را در خروج و سازماندهی اعزام تروریستهای انگلیسی برای ورود به خاک سوریه بسته بود و خودش را به نفهمی زده بود که شتر دیدی ندیدی
و با آمریکا همراه و همدست شده بود برای کشتار و نسل کشی و غارت و تاراج ثروت ملی کشور سوریه آیا به روز بازگشت این بچه گرگها که الآن در درندگی و پاره کردن و جنایت سیستمی فوق العاده متبحر هم شده اند فکری نکرده بود؟؟؟؟ قدما گفته اند چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی....خداوند در قرآن کریم برای این مصداق آیاتی قابل تامل دارد که خواننده اگر بیندیشد خواهد درک کرد و می فهمد که وعده خداوند حق است و در آن تخلف نیست..........حالا باید پس از بازگشت این تروریستها به انگلیس مردم انگلستان بچشند که مردم سوریه چندین سال از دست این بچه روباه ها و گرگها که از خاک انگلیس به سوریه اعزام و تجهیز شدند چه ها که نکشیدند و چه عذاب هائی را متحمل نشدند........................
آخرین اخبار