همدانی: استقلال به یک ترکیب ثابت و ایده آل رسیده است

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم استقلال توانسته به یک ترکیب ثابت و ایده آل برسد و در خط هافبک شاهد سرعت، قدرت و خلاقیت هستیم.

همدانی: استقلال به یک ترکیب ثابت و ایده آل رسیده است/ این تیم مدعی قهرمانی استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار همدانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی این تیم مقابل تیم ذوب آهن اصفهان در مورد این دیدار گفت: تیم استقلال توانسته به یک ترکیب ثابت و ایده آل برسد. ما در خط هافبک این تیم شاهد سرعت، قدرت و خلاقیت هستیم که با حضور پاتوسی مشکل استقلال در این قسمت مرتفع شده است. با توجه به اینکه تیم‌های بالای جدول مساوی کرده اند استقلال حال به کورس قهرمانی نزدیکتر شده و فرصت خوبی خواهد داشت.

او در مورد بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند گفت: بازیکنان با کیفیتی به تیم استقلال اضافه شده اند، درست است که کمی دیر این اتفاق افتاد، اما با کیفیت بودن بازیکن راضی کننده است. استقلال نوپایی را در زمین مشاهده می‌کنیم که با تمام قوا بازی می‌کنند و تیم یکدستی دارند. استقلال روز به روز بهتر خواهد شد و قطعا یکی از شانس‌های قهرمانی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: 

حضور تاج و صالحی‌امیری در کنار بازیکنان استقلال

داورزنی: وزارت ورزش دخالتی در مسائل داخلی فدراسیون فوتبال ندارد

استقلال ۳ - ذوب آهن صفر/ شکست سنگین شاگردان علی منصور مقابل آبی پوشان در آزادی


انتهای پیام/

صحبت های همدانی در مورد دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار