امام جمعه قصرشیرین گفت: دین اسلام سفارش زیادی به احسان ونیکوکاری دارد و ترویج این مهم در جامعه باعث ریشه کنی فقر می شود.

ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه/ کمک 175 میلیونی خیران قصرشیرینی به نیازمندانحجت الاسلام والمسلمین علی ملکی  امام جمعه قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،  با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز، گفت:باید تلاش کنیم که با دستگیری از فقرا و نیازمندان در ایام پایانی سال بتوانیم شادی را مهمان این خانواده‌ها کنیم.  

وی اظهار داشت: فضای همدلی در بین مردم و مسئولان قصرشیرین حاکم است از این رو از مردم نوع دوست و نیک اندیش شهرستان می‌خواهیم تا در هفته احسان و نیکوکاری مستمندان و محرومان را از یاد نبرند.  

امام جمعه قصرشیرین گفت:نگاه ویژه امام خمینی (ره) به نیازمندان موجب تشکیل کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در اوایل پیروزی انقلاب شد و ما نیز باید با تاسی از بزرگان در حمایت و دستگیری از نیازمندان به اندازه توان خود گام برداریم.  

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین نیز گفت: پارسال در جشن احسان و نیکوکاری ۱۷۵ میلیون تومان کمک نقدی وغیرنقدی از سوی خیران جمع آوری و بین نیازمندان تقسیم شد که تلاش بر این است امسال با حس نوع دوستی مردم فهیم قصرشیرین کمک‌های جمع آوری شده به ۳۰۰ میلیون تومان برسد.  

وی از استقرار ۱۷ پایگاه در مدارس و سه پایگاه در سطح شهر برای جمع آوری کمک‌های مردمی درجشن احسان و نیکوکاری امسال در آستانه عید نوروز خبرداد.

انتهای  پیام/ز


 
پرداخت کمک نقدی وغیرنقدی از سوی خیران قصر شیرینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.