مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از بهره مندی تمامی روستا‌های شهر از نعمت برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، کاظمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق به برقدار بودن تمامی روستا‌های تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق تبریز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمامی ۱۴۶ روستای تحت پوشش شرکت برق تبریز در شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر از نعمت برق برخوردار می‌باشند.

کاظمی گفت: سالانه حدود چهار هزار میلیون کیلووات ساعت انرژی برق در شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مشترکین خانگی، صنعتی و ... به فروش می‌رسد.

کاظمی با تاکید بر عملکرد ۲۳ ساله شرکت توزیع نیروی برق تبریز تصریح کرد: تعداد مشترکین شهری و روستایی در سال ۷۵ بالغ بر ۳۳۶ هزار مشترک بود که در سال ۹۷ با رشد بیش از ۳ برابر به یک میلیون مشترک رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص مصرف سرانه خانگی گفت: در سال ۷۵ میانگین مصرف سرانه خانگی ۵۰۰ کیلووات ساعت بود که در حال حاضر به یک هزار و ۹۰۷ کیلووات ساعت رسیده است که این مقدار نشان از رشد فزاینده مصرف انرژی در بخش خانگی را دارد.

وی ادامه داد: زمان خاموشی به ازای هر مشترک در سال ۷۵ نزدیک به ۱۵ دقیقه در روز بود که در سال ۹۷ به یک دقیقه کاهش یافته و این زمان بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.

کاظمی در خصوص ظرفیت ترانسفورماتور‌های هوایی و زمینی بیان کرد: در سال ۷۵ ظرفیت ترانسفورماتور‌های هوایی و زمینی ۷۵۸ مگاوات آمپر بود که این مقدار در سال ۹۷ به یک هزار و ۹۱۵ مگاوات آمپر رسیده است.

وی با اشاره به روند رشد تعداد چراغ‌های روشنایی معابر نسبت به سال ۷۵ گفت: تعداد چراغ‌های روشنایی معابر در سال ۹۷ نزدیک به ۲۰۰ هزار شعله است که حدود سه درصد مصارف کل انرژی حوزه عملیاتی شرکت را به خود اختصاص می‌دهد و نسبت به سال ۷۵ به جهت تعداد چراغ‌ها رشد بالغ به سه برابری را داشته است.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تلاش همکاران خود، ۱۶ نرم افزار ارائه خدمات غیر حضوری را راه‌اندازی کرده تا مردم به سهولت از خدمات این شرکت استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز به عنوان نمونه از راه اندازی سامانه «اطلاع رسانی خاموشی» خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سامانه ۱۲۱، امکان پاسخگویی همزمان به ۶۰ تماس را دارد با افزایش تعداد این تماس‌ها که گاهی به ۵۰ هزار هم می‌رسد، ممکن است که زمان انتظار زیاد شود که راه اندازی این سامانه به حل این مشکل کمک می‌کند.

وی گفت: ۸۰ درصد کنتورخوانی‌ها مربوط به کنتور‌های دیجیتالی در سال ۹۷ با بهره گیری از پروپ انجام می‌شود که تلاش می‌شود در سال آتی این مقدار به ۹۰ درصد برسد.

کاظمی با اشاره به ایجاد سامانه خدمات غیر حضوری، اظهار داشت: این سامانه در راستای راه‌انداری میزخدمت الکترونیکی، تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری به صورت آنلاین ایجاد شده و به سیستم جامع خدمات مشترکین شرکت نیز متصل است.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند از طریق پرتال شرکت با ثبت درخواست خود و ضمیمه نمودن مدارک مورد نیاز، خدمات مورد نیاز را از شرکت توزیع برق تبریز دریافت نمایند.

وی افزود: تمامی نرم افزار‌های ارائه شده توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به مشترکین و شهروندان طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح عناوین این‌نرم‌افزار‌ها گفت: نرم‌افزار سامانه خدمات غیرحضوری، سامانه بازدید از محل انشعاب، هوش تجاری BI، اتوماسیون اداری پیشرفته تحت‌وب، سامانه جامع اطلاع رسانی خاموشی، سامانه مدیریت درخواست‌های مردمی و نرم افزار جامع حقوقی سیستم جامع منابع انسانی، سامانه وصول مطالبات انرژی و سایر سیستم‌ها با موضوع خدمت رسانی مطلوب و سریع به مردم توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز تهیه و مورد استفاده قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ش

 تمامی روستا‌های تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق تبریزبرق‌دارمی شوند

برچسب ها: وزارت نیرو ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.