استاندار چهارمحال و بختیاری، از آمادگی این استان برای میزبانی مسابقات مختلف ورزشی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: این استان آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات بین المللی، ملی و بین استانی در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال را دارد.

وی افزود: برگزاری مسابقات بین المللی و ملی باعث معرفی و شناخت بیشتر از ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری میشود.

عباسی اضافه کرد: استان‌های کم برخوردار از جمله چهارمحال و بختیاری دارای استعداد‌های خوبی در رشته‌های ورزشی هستند که می‌توانند در لیگ‌های مهم حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به آب و هوای مطلوب این استان گفت: فدراسیون‌های ورزشی حداقل یک بار در سال، زمینه برپایی اردوی تیم‌های ملی را در چهارمحال و بختیاری فراهم کنند.

عباسی به دستگاه‌های متولی پیشنهاد داد تا زمینه جذب حامی مالی برای تیم‌های ورزشی در استان بمنظور بهره مندی بهتر از ظرفیت‌های موجود در توسعه ورزش با همکاری بخش خصوصی را فراهم کنند.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال تنها از طریق دولت یا صنایع ایجاد نمیشود بلکه در حوزه ورزش و امور اجتماعی و فرهنگی نیز میتواند زمینه اشتغال جوانان را ایجاد نمود.

عباسی با اشاره به علاقه جوانان به ورزش‌های مختلف تأکید کرد: یکی از راهکار‌های ایجاد شور و نشاط و روحیه امید در بین جوانان، تقویت ورزش همگانی و قهرمانی است که باید بستر تیمداری استان در لیگ‌های مختلف فراهم شود.

انتهای پیام/ش

سفر سرپرست فدراسیون والیبال به شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.