فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حامد ابراهیمی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در حین اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برقراری نظم و امنیت عمومی فردی را حین تردد با یک دستگاه موتورسنگین غیر مجاز در این شهرستان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: موتورسیکلت کشف شده که فاقد هرگونه مدارک قانونی بوده است به پارکینگ منتقل و راکب آن دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیمی ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: موتورسیکلت کشف شده به سازمان اموال تملیکی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ابراهیمی در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ک



کشف موتورسیکلت قاچاق

برچسب ها: قاچاق ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار