با توجه به بارش‌های شدید برف در ایالات آمریکا، یکی از شهروندان این کشور کاربرد اصلی دمنده برقی مخصوص جمع‌آوری برگ‌ها را پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها بارش شدید برف معضل بزرگی برای شهروندان آمریکایی است، به خصوص در مواقعی که آنها خودروی خود را خارج از پارکینگ و در فضای سر باز پارک می‌کنند و صبح هنگام استفاده از خودروها، با حجم زیادی از برف روی آنها مواجه می‌شوند. مسلماً پاک کردن برف از روی ماشین مشکلات ویژه‌ای به خصوص برای خانم‌ها دارد اما پاتریک ساکن کومبرلند آمریکا این مشکل را با دمنده برقی حل کرده است.

دمنده برقی وسیله ای است که برای پاک کردن برگ‌ها از روی زمین و یا در کارگاه های چوب‌بری و کاغذبری برای زدودن براده‌ها استفاده می‌شود اما در شرایط فعلی آمریکا، از این وسیله می‌توان برای پاک کردن برف از روی خودرو استفاده کرد.

پاتریک موفق شد با این وسیله برف‌ها را از روی خودروی خود پاک کند و با انتشار این ویدئو در شبکه‌های مجازی به شهروندان پیشهاد استفاده از این روش را داد. اما باید توجه داشت این کار در صورتی امکان دارد که برف‌ تازه و هنوز سنگین نشده باشد.

انتهای پیام/

استفاده دمنده برقی برای پاک کردن برف‌ها

برچسب ها: دانلود فیلم ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
این آمریکائیا از فرط عجله داشتن همه کاری میکنن
آخرین اخبار