سرپرست پلیس آگاهی مازندران از کشف انواع دارو و مواد غذایی غیر مجاز قاچاق به ارزش ۳۸۵ میلیون ریال در شهرستان بهشهر خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالا‌های سلامت محور، موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع مواد غذایی و دارو‌های غیر مجاز در شهرستان بهشهر شدند.

وی افزود: متهم پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر و با حضور نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مربوطه، در بازرسی از محل فعالیت وی انواع مختلف نوشیدنی، دارو و مواد غذایی غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ ساداتی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۳۸۵ میلون ریال عنوان کرد و با اشاره به تحویل کالا‌های مکشوفه به سازمان اموال تملیکی استان، گفت: پلیس به عنوان یکی از اصلی‌ترین متولیان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی کشور دارد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از کالا‌های داخلی به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی از مردم خواست ضمن خودداری از مصرف کالا‌های خارجی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده و از نظر بهداشتی نیز فاقد کیفیت هستند، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک


دستگیری عرضه کننده کالای قاچاق در بهشهر

برچسب ها: قاچاق ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.