طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی مازندران بزودی اجرا می‌شود.

رضوانی مدیر کل دامپزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه دستورالعمل اجرایی این طرح از سازمان دامپزشکی کشور دریافت شد، افزود: این طرح از اواسط اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی سال آینده اجرا خواهد شد.

وی افزود: بازرسان بهداشتی اداره کل دامپزشکی در این طرح از رستوران‌های درون و برون شهری، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، کبابی‌ها، کشتارگاه بازدید‌های سرزده خواهند داشت.

مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت:این گشت‌ها با همکاری نیروی انتظامی، ادارات صنعت معدن تجارت، شبکه بهداشت، اصناف، تعزیرات و شهرداری‌ها برگزار می‌شود تا مردم در مراکز تفریحی توریستی و یا مراکزی که از مسافران نوروزی پذیرایی می‌کنند خیال آسوده تری داشته باشند.

رضوانی با بیان اینکه طرح نظارت بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در طول سال به صورت مستمر ادامه دارد، افزود: با توجه به حضور زیاد گردشگران نوروزی در مازندران این طرح با شدت بیشتری در روز‌های منتهی به پایان سال اجرا می‌شود.

وی افزود: با واحد‌های توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند به شدت برخورد قانونی می‌شود.
مدیر کل دامپزشکی مازندران از شهروندان و مسافران نوروزی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را با شماره ۳۳۳۴۲۳۹۱ با پیش شماره ۰۱۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک




راه اندازی گشت‌های ویژه دامپزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.