معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان، از نصب و تکمیل تابلو‌های راهنمای مسیر درون شهری خبر داد و گفت: در این رابطه نقشه‌ی راه مسیر‌ها و نوع تابلو‌ها نیز مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زنگی آبادی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان، گفت: سه کارشناس حمل و نقل ترافیک، آلبوم تابلو‌های مسیر درون شهری را تهیه کردند که این تابلو‌ها به مرور زمان در محل نصب می‌شوند.

وی افزود: تابلو‌های مسیر درون شهری به نام تابلو‌های بالاسری، گاوارین و دروازه‌ای نیز شناخته می‌شوند که در مرکز شهر نصب شده و جهت اماکن تفریحی، مذهبی و تاریخی را نشان می‌دهند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان با تاکید بر اینکه نصب تابلو راهنمای مسیر در تقاطع‌های غیرهم‌سطح و ورودی‌های شهر در اولویت قرار دارد، افزود: این تابلوها، راهنمای مسافران در مسیر درون شهری هستند که قرار است در آستانه‌ی سال جدید تمام تابلو‌ها بررسی شده و نواقص آن‌ها برطرف شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان با اشاره به این که ساماندهی تابلو‌های راهنمای برون شهری در محدوده‌ی شهر بر عهده سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری است، اظهار کرد: این تابلو‌ها مسیر تردد از داخل شهر به سمت شهر‌های دیگر کشور را مشخص می‌کنند

وی افزود: تابلو‌های برون شهری به طور معمول در ورودی‌ها و بزرگراه‌های شهر و نرسیده به تقاطع‌ها نصب می‌شوند که در حال حاضر در شهر کرمان تمامی ورودی‌ها به تابلوی راهنمای برون شهری مجهز هستند و قرار است تا سال آینده در تمامی تقاطع‌ها این نوع تابلوی راهنمای مسیر، نصب و نواقص موجود برطرف شود.

خرید، نصب و نگهداری تجهیزات ترافیکی از جمله سیستم فرماندهی در تقاطع‌ها توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک با همکاری و هماهنگی پلیس راهور انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

نصب تابلوی گردشگری در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار