فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: همانطور که در صنعت موشکی توانستیم تماماً ایرانی بسازیم در خودروسازی هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم تا دیگر به فرانسه یا سایر کشور‌های اروپایی وابسته نباشیم.


انتقام سختی از تروریست‌های حادثه زاهدان می‌گیریم/ می‌توان صنعت خودروسازی کشور می‌توان از اروپایی‌ها بی‌نیاز کرد به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تهدیدات در همه حوزه‌ها وجود دارد و در نتیجه باید برای مدیریت آن‌ها برنامه ریزی شود به همین دلیل مسئولان باید به این موضوع توجه کنند و نباید اتفاقات را طبیعی تصور کنند. دشمنی دشمن را باید جدی بگیریم و بدانیم که آن‌ها هر کاری که بتوانند انجام می‌دهند و تهدیدات فقط در حوزه نظامی نیست بلکه در همه بخش‌ها وجود دارد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اعلام آمادگی سپاه برای ورود به صنعت خودروسازی، گفت: توانمندی کشور در حوزه تسلیحات در قله قرار دارد، اما در بقیه حوزه‌ها در سطوح پایین‌تر قرار داریم که در آن حوزه‌ها ام باشد به قله برسیم. ما قبلا اعلام کردیم که در بقیه بخش‌ها هم آمادگی کمک دارند، اما نباید به این صنایع به عنوان یک موضوع گذرا و موقت نگاه کنیم همانطور که در صنعت موشکی خواستیم تماما ایرانی بسازیم و این اتفاق افتاد پس در سایر صنایع مانند خودرو سازی هم می‌توانیم تماما ایرانی بسازیم که دیگر نیازی نباشد صنعت ما وابسته به فرانسه یا سایر کشور‌های اروپایی باشد.

فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه ادامه داد: به تازگی مسئولان از ما خواستند در ساخت یکی از پالایشگاه‌ها به آن‌ها کمک کنیم و ما هم متعهد شدیم تا این کار را انجام دهیم و البته ساخت آن قطعه کار آسانی نیست، اما قطعا ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم چرا که جوانان ما هم انگیزه و هم توانش را دارند و به نظر من هیچ کاری نشدنی نیست.

سردار حاجی زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتشار تصاویر دوربین‌های پهباد‌های آمریکایی در سوریه اظهار داشت: آمریکایی‌ها گفته بودند که جنگ سوریه قرار است ۳۰ سال طول بکشد و واقعا هم قرار بود این اتفاق رخ بدهد، اما همت سپاه پاسداران با محوریت نیروی قدس از این اتفاق جلوگیری کرد، ورود به سیستم پیچیده سایبری ارتش آمریکا و دست یابی به تصاویر دوربین‌های پهباد‌های آن‌ها به این لیل بود که امریکایی‌ها چند وقت پیش با پررویی مدعی شدند که قطعات معیوب به ایران داده‌اند و ما در جواب این ادعای آن‌ها آن تصاویر را منتشر کردیم تا به آمریکایی‌ها نشان دهیم که نه تنها با قطعات معیوب نتوانستند کاری انجام دهند بلکه این پیروزی را هم ما به دست آوردیم.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر زاهدان اظهار داشت: در همان قدم اول نیروی زمینی سپاه پاسداران همه عوامل را دستگیر کرد و در مرحله بعد منتظر باشید و ببینید که انتقام سختی از آن‌ها خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
تورا به خداجلوی این مافیایی که در خودروسازیهاسودشان درقراردادبستن باخودروسازیهای فرانسه وچین وکره است بگیریدسردارحاجی زاده به داد خودروسازیهای ایران برسید خریدن هروسیله ای را این دولت برای 95درصدمردم تبدیل به رویاکرده است چه خودرو چه لوازم خانگی چه لوازم صوتی تصویری خدایا همیشه توکل واعتمادمان فقط به توست که مشکلاتمان راخودت حل کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
خدا به حق آبروی حضرت محمد (ص) سپاه را حفظ نگه دار. اگه سپاه نباشه باید چه کنیم ما فقرا فقط چشم انتظار سپاه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۱۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
در مورد خودروسازان زود وارد عمل شود تا خرابش نکردن .
آخرین اخبار