منصوریان و رحمتی در چالش مثبت و منفی یک دیدار!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن و دروازه‌بان استقلال امروز در یک آزمون آبی روبروی هم قرار می‌گیرند درحالی‌که هر ۲ معتقدند از با تعصب‌های استقلال هستند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران امروز در حالی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌رود که هدایت تیم حریف را منصوریان سرمربی سابق آبی پوشان عهده‌دار است .

تقابلی جالب میان شفر و منصوریان و البته از دید دیگر رویارویی منصوریان و مهدی رحمتی دروازه‌بان آبی‌ها که مدتی است به خاطر برخی کدورت‌ها با یکدیگر حرف نمی‌زنند  به هر ترتیب پس از صحبت‌هایی که منصوریان ماه پیش در یک برنامه تلویزیونی علیه مهدی رحمتی انجام داد باعث شد تا کدورتی میان آن‌ها شکل بگیرد و تا جایی که این 2 فرد قرار است امروز روی درروی یکدیگر قرار بگیرند .

چالش هواداران علی منصوریان و مهدی رحمتی در دیدار امروز استقلال و ذوب‌آهن می‌تواند با کنش و واکنش رحمتی و منصوریان در این دیدار تشدید شود و درنهایت به التهاب سکوها منجر شود.

البته در روز دیگر ماجرا این بازی تواند پایانی بر کدورت‌های 2 استقلالی مطرح در سال‌های اخیر باشد و منصوریان به‌عنوان سرمربی تیم ذوب‌آهن و رحمتی در چارچوب دروازه استقلالی امروز از یک دیدار رودررو نهایت بهره را ببرند.

علی‌رضا منصوریان در روزهای واپسین حضورش در استقلال مشکلاتی را با مهدی رحمتی دروازه‌بان باتجربه این تیم پیدا کرد و درنهایت بعد از جدایی منصوریان ا ین اختلافات باقی ماند .
دیدار گروه‌های استقلال و ذوب‌آهن امروز ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

استقلال - ذوب آهن؛ علیمنصور به آبی‌ها رسید، تبریزی به ذوب

حواله بازیکنان تیم فوتبال استقلال پاس شد

شایعه همکاری فدراسیون با استقلال برای دور زدن قانون/ پرونده‌ای که یک سایت آفریقایی برای فوتبال ما باز کرد


انتهای پیام/

جدال آبی های تهران و ذوب آهنی ها در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار