سرپرست فدراسیون والیبال گفت: صعود والیبال ایران در سال‌های اخیر چشمگیر بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در سفر به شهرکرد و در مجمع سالیانه هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری گفت: والیبال ایران در سال‌های اخیر و به دلیل برنامه ریزی دقیق و مدون، به هدف‌گذاری صورت گرفته، دست یافته است.

وی با اشاره به رشد و پویایی پرشتاب و بسیار خوب این رشته ورزشی در کشور و موفقیت‌های جهانی والیبالیست‌های کشورمان افزود: قهرمانی آسیا، کسب نشان جام ملت‌های آسیا، صعود به المپیک، قرار گرفتن در بین ۸ تیم برتر جهان، کسب عناوین برتر در رده‌های مختلف سنی، از اهدافی بود که فدراسیون والیبال به آن دست یافت.

داوری اضافه کرد: اگر چه برای کسب این جایگاه و موفقیت‎ها، تلاش فراوانی شده، اما حفظ آن نیازمند تلاش و کوشش بیشتری است.

وی با بیان رشد بیشتر والیبال مردان نسبت به والیبال بانوان در کشور گفت: مجاب کردن فدراسیون جهانی برای به رسمیت شناخت حجاب بانوان ایرانی در مسابقات بین المللی دلیل کُندی این شتاب در بخش بانوان بود.

داوری اظهار داشت: زمینه توسعه و رشد والیبال بانوان نیز هم اکنون در کشور فراهم شده است و از باشگاه‌های بانوان حمایت می‎شود.

وی، گردهمایی پیشکسوتان این رشته و اجرای طرح‌های استعدادیابی را از برنامه‌های فدراسیون والیبال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر نوجوانانی با بیش از دو متر قد در تیم ملی حضور دارند که این نشان آینده روشن برای والیبال کشور است.

داوری همچنین با اشاره به استعداد‌های موجود این رشته ورزشی در چهارمحال و بختیاری، خواستار ایجاد خانه والیبال در این استان شد.

انتهای پیام/ز

سفر سرپرست فدراسیون والیبال به شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار