ولی الله شعاعی در مسابقات قهرمان قهرمانان کیک بوکسینگ SKF با کسب عنوان قهرمانی و دریافت کمربند طلایی جواز حضور در مسابقات برون مرزی را بدست آورد و صادق موسی پور و محمدحسین حسنی نیز به ترتیب بر سکوهای نخست و دوم این رقابت ها ایستادند.

علی رضا ابراهیمی، رییس هیئت ورز ش های رزمی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات قهرمان قهرمانان کمیته اسپورت کیک بوکسینگ SKF آقایان به منظور انتخاب تیم منتخب کشور برای اعزام به مسابقات برون مرزی با حضور حدود 700 رزمی کار از سراسر ایران به مدت دو روز به میزبانی استان قم در خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله برگزار شد.

وی این رقابت ها را بزرگترین مسابقات سراسری کیک بوکسینگ  SKF کشور دانست و افزود: مسابقات در استایل های لایت کنتاکت و لوکیک در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان انجام شد.

ابراهیمی تصریح کرد: صادق موسی پور در رده ی نونهالان، محمدحسین حسنی، ولی الله شعاعی و ایمان شهسواری در رده ی بزرگسالان به نمایندگی از استان کرمان در این رقابت ها حضور یافتند.

وی یادآور شد: در پایان این رقابت ها که جدال بهترین های کیک بوکسینگ ایران برای تصاحب کمربند طلایی به شمار می رفت و حکم انتخابی مسابقات برون مرزی را داشت، ولی الله شعاعی اول شد و با دریافت کمربند طلایی مجوز حضور در مسابقات برون مرزی را بدست آورد.

رییس هیئت ورزش های رزمی استان کرمان گفت: محمدحسین حسنی نیز دوم شد و با نظر کمیته فنی مسابقات و کمیته داوران برای اعزام به مسابقات برون مرزی که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود به اردو دعوت شد.

ابراهیمی افزود: صادق موسی پور، رزمی کار نونهال هم با نظر رییس سبک، ناظر فدراسیون رزمی، شورای کمیته داوران و کمیته فنی برای جبران اشتباه داوری علاوه بر دعوت به اردو، حکم اولی به وی اعطا شد.

انتهای پیام/ب

درخشش رزمی کاران کرمانی در رقابت های کشوری

برچسب ها: اخبار ورزشی ، رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار