نائب رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان از قهرمانان آمادگی جسمانی بانوان این استان خبر داد.

معرفی قهرمانان آمادگی جسمانی بانوان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مریم روحی، نائب رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان بیان کرد: در این دوره از پیکار‌ها که با رقابت ۱۱۰ بانوی ورزشکار در قالب ۶ رده سنی بزگرار شد در رده سنی زیر ۲۰ سال زهرا شعبانلو قهرمان شد، ریحانه سلیمانی عنوان دوم را کسب کرد و تینا شاهسوند نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی بیان کرد: در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال نیز مریم ورمزیار عنوان قهرمانی را به دست آورد، شبنم موسیوند دوم شد و مرضیه شعبانی بر سکوی سوم قرار گرفت.

نائب رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان ادامه داد: در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال فاطمه گمار قهرمان شد، آذر باقری و ناهید بیات به ترتیب دوم و سوم شدند.

روحی افزود: در رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال فاطمه قراگوزلو، فاطمه غیرتیان و ماهرخ امیری به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی ۵۰ تا ۶۰ سال مریم گلشنی قهرمان شد، مرضیه مهردادیان در جایگاه دوم ایستاد و توران نهادی نیز سوم شد.

وی اظهار داشت: همچنین در رده سنی بالای ۶۰ سال اشرف سیف سکوی قهرمانی را تصاحب کرد، عذری ملکی دوم شد و مریم احدی نیز در جایگاه سوم ایستاد.

گفتنی است: در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر مدال، لوح قهرمانی و جوایز ارزنده اعطا شد.

انتهای پیام/ب

قهرمانان آمادگی جسمانی بانوان همدان معرفی شدند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار