حمایت از طرح‌های علمی و تحقیقاتی مراکز دانشگاهی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با اختصاص اعتبارات استانی، از طرح‌های علمی و تحقیقاتی مراکز دانشگاهی حمایت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در سرکشی از طرح‌های دانشگاه شهرکرد، از حمایت برای پیشبرد طرح‌های علمی و تحقیقاتی مراکز دانشگاهی، با اختصاص سهمی از اعتبارات استانی خبر داد.

وی گفت: دانشگاه شهرکرد طرح‌های علمی تحقیقاتی خوبی را در دست اجرا دارد که برای اجرای آن‌ها ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی دانشگاه اختصاص یافته است.

وی افزود: برای تکمیل این طرح ها، در حد امکان اعتبارات استانی نیز اختصاص می‌یابد.

عباسی اضافه کرد: آزمایشگاه آبزی پروری برای بالا بردن بهره‎وری پرورش ماهی و شناسایی بیماری‌های این حوزه از جمله این طرح‎هاست که برای تجهیز دستگاه‌های آن تا کنون هفت میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سردخانه نگهداری موادغذایی دانشگاه با اختصاص اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال، گفت: این طرح از دیگر طرح‌های مهم دانشگاه شهرکرد است.

عباسی همچنین از ورزشگاه، خوابگاه خیرساز دختران و دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد بازدید کرد و افزود: جذب کمک‌های خیرین نقش موثری در پیشبرد بهتر برنامه‌ها دارد.

یادآور می‌شود؛ الیاس رئیسی نافچی، خیر حامی آموزش عالی، پروژه ساخت خوابگاه دانشجویی دختران دانشگاه شهرکرد را با زیربنای ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع برعهده گرفته است.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ز

بازدید استاندار از طرح‎های دانشگاه شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.