مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت:تاکنون ۸۶ نقطه دارای تصادف و پر تصادف استان شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت:تاکنون در استان ۸۶ نقطه دارای تصادف و پر تصادف شناسایی شده است.

وی افزود: عملیات زود بازده با نصب علائم ویژه برای ایمن سازی نقاط دارای تصادف انجام و در صورت تخصیص اعتبارات لازم بهسازی و اصلاح هندسی این نقاط نیز انجام خواهد گرفت که با توجه به انعقاد تفاهم نامه فی مابین استاندار و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این روند سرعت خواهد گرفت.

شهامت گفت: تاکنون با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی تمامی نقاط پر تصادف و دارای تصادف به وسیله علائم و تجهیزات ایمنی به روش کم هزینه و زود بازده آشکار سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود:در ۷ نقطه نیز به صورت امانی - پیمانی اصلاح هندسی انجام شده  و در حال حاضر از سطح ایمنی مناسبی برخوردار است.

وی گفت: در سال جاری با اعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیون تومان برای اصلاح هندسی و ایمن سازی کامل نقطه حادثه خیز منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با پیمانکار در حال انعقاد قرارداد هستیم.

علاوه بر اقدامات ایمنی پیشگیرانه و اقدامات واکنشی، حذف و اصلاح نقاط پر تصادف که به تصویب کمیسیون ایمنی سوانح رانندگی و حمل و نقل کشور رسیده در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد.

انتهای پیام/غ

آشکار سازی نقاط پر تصادف استان با تجهیزات ایمنی 

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.