تیم ورزشکاران پرس سینه کردستان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور در استان ایلام موفق به کسب ۱۴ نشان رنگارنگ و جایگاه سوم تیمی رده سنی بزرگسالان کشور شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بدون لوازم قهرمانی رده‌های مختلف باشگاه‌های کشور تحت عنوان جام فجرکه از روز ۲۸ بهمن ماه به میزبانی استان ایلام آغاز شده بود با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از رقابت‌ها ۴۷۰ ورزشکار مدعی قهرمانی رشته ورزشی پرس سینه به نمایندگی از ۲۸ استان کشور حضور پیدا کردند و به مدت پنج روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان دو بخش با لوازم و بدون لوازم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با ۱۶ نماینده در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد و موفق شد با بدست آوردن ۳ نشان طلا، ۵ نقره و ۶ مدال برنز و کسب ۶۸ امتیاز در نتیجه تیمی رده سنی بزرگسالان جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.

در نتایج تیمی استان کردستان با کسب دو نشان طلا، چهار نقره و دو مدال برنز در رده سنی بزرگسالان توانست جایگاه سوم تیمی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است، فرید قهرمانی داور بین المللی رشته پرورش اندام در این دوره از رقابت‌ها به عنوان داور برتر معرفی و از طرف فدراسیون مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

درخشش ورزشکاران کردستانی در رقابت‌های پرس سینه قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.