ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: لیگ تنیس روی میز بانوان ترکیه از سطح بسیار بالایی برخوردار است و طبق توافقات در نیم فصل دوم لژیونر ترکیه خواهم شد.

شهسواری: لیگ تنیس روی میز ترکیه از سطح بالایی برخوردار استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ندا شهسواری و مریم صامت ۲ ملی پوش تنیس روی میز کشورمان طبق توافقات انجام شده در سال آینده در نیم فصل دوم برای یکی از تیم‌های ترکیه به عنوان لژیونر بازی خواهند کرد. لازم به ذکر است که پیش از این، ندا شهسواری در عراق نیز لژیونر بود.

در این راستا ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در نیم فصل دوم لیگ تنیس روی میز به همراه مریم صامت در لیگ ترکیه لژیونر خواهیم شد. پیش از این در سال‌های گذشته مدتی را در عراق بازی می‌کردم، اما نمی‌توان گفت: در آن زمان لژیونر محسوب می‌شدم. لیگ بانوان ترکیه از سطح خوبی برخوردار است و آن‌ها در دسته یک جهان بازی می‌کنند و تیم ایران در لیگ دسته ۲ بازی می‌کند. بازیکنانی که در لیگ ترکیه بازی می‌کنند از سطح خوبی برخوردار هستند و بازی با آن‌ها بر روی عملکرد ما تاثیر مثبت می‌گذرد. سال دیگر فرودین ماه یا اردیبهشت ماه برای بازی در نیم فصل دوم لیگ به ترکیه اعزام می‌شویم. باید به این اشاره کرد که سطح بازی‌های تیم آقایان ایران بسیار بالاتر از بازی‌های مردان ترکیه است، اما بانوان آن‌ها در زمینه تنیس روی میز به خوبی ظاهر شده اند.

او گفت: حضور ما در لیگ ترکیه باعث می‌شود کیفیت بازی‌های ما در آینده بهتر شود و عملکرد بهتری از خودمان ارائه دهیم. امیدوارم لژیونر شدن ما استارتی برای سایر بانوان تنیس روی میز باشد. اگر در آینده بتوانیم در تیم‌های اروپایی خوب دیگری بازی کنیم سطح بازی هایمان ۲برابر ارتقا یابد. از فدراسیون تشکر می‌کنم که فرصت لژیونر شدن را در اختیار بانوان قرار دادند.

او گفت: توپ و تور پرتغال از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، اما با وجود حضور تعداد زیادی از بازیکنان اروپایی، به خاطر بدشانسی من با قرعه سختی رو به رو شدم. حریف من بازیکنی از کشور ژاپن بود که او تا فینال پیش رفت. در بازی اول مقابل او حذف شدم و نتوانستم آنجور که باید از عملکرد خودم دفاع کنم.

شهسواری در پایان با اشاره به پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز بانوان عنوان کرد: مرحله پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز از تاریخ ۱۹ اسفند ماه برگزار می‌شود و تیم ما نامی نو فردا برای برگزاری یک اردوی ۱۲ روزه به اصفهان اعزام می‌شویم. امیدوارم بهترین نتایج را کسب در لیگ کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:

صعود دختران پینگ پنگ باز ایران به مرحله نهایی مسابقات انفرادی

میر الماسی: تیم ملی تیس روی میز تا پیش از قهرمانی جهان به توپ و تور‌های مختلفی اعزام می‌شود

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش تنیس روی میز درباره لژیونر شدن در ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار