مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: استقلال در ۴-۵ هفته گذشته عملکرد خوبی داشته و در فاز هجومی خوب بوده است.

خرمگاه: استقلال تیم خوبی است/ امیدوارم برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تمهیداتی در نظر بگیرندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران بیان کرد:  ما قرار است در خانه حریف بازی کنیم و این بازی می‌تواند یک بازی قشنگ باشد. استقلال در ۴-۵ هفته گذشته عملکرد خوبی داشته و در فاز هجومی خوب بوده است. استقلال بسیار منظم و سریع است و تیمی که هم در خط حمله و هم در خط دفاع عملکرد خوبی داشته باشد، تیم خطرناکی می‌تواند باشد. شناخت خوبی از استقلال داریم و امیدوارم فردا بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی انجام دهیم.

او درباره برنامه‌ریزی فشرده سازمان لیگ اظهار کرد: بازگشت به گذشته خوب نیست و فشردگی مسابقات مربوط به تعطیلی‌های لیگ است، اما ما نسبت به تیم‌های دیگر ۲ بازی اضافه انجام دادیم و بیش‌تر بازی‌های مان در فاصله سه روز و چهار روز است. با توجه به شرایطی که داریم، ممکن است به ما آسیب وارد شود. امیدوارم برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

خرمگاه ادامه داد: برای مثال نگاه کنید که ما باید از اصفهان به اهواز برویم و ... پرواز در پرواز و بازی‌های متعدد می‌تواند به ما آسیب برساند. روز‌های سختی در پیش داریم و باید نگاه ویژه‌ای به ما به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شود. ما در جلساتی که با منصوریان داشتیم، کار‌هایی که برای موفقیت باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم، ولی در برخی مسائل، دست ما بالا است.

مربی ذوب آهن اصفهان گفت: در بازی‌های آسیایی نشان دادیم که چه کیفیتی داریم و به طور قطع بهتر عمل می‌کنیم. بازی‌های نیم فصل دوم سخت‌تر است و امیدوارم نتایجی که مدنظرمان است، بگیریم. من هم دستیار منصوریان هستم و او صلاح دید که من به نشست خبری بیایم. استقلال تیم خوبی است و اگر غافلگیر شویم، می‌تواند به ما آسیب برساند. ما در بازی فردا باید برای هر ثانیه از بازی برنامه داشته باشیم. این هم یک بازی است مانند باقی بازی‌ها و اجازه دهید راجع به حس‌های‌مان صحبت نکنیم و امیدوارم تماشاگران یک بازی زیبا ببینند.

خرمگاه در پایان گفت: فقط می‌توانم آرزوی سلامتی برای هواداران و بازیکنان ۲ تیم داشته باشم و ضمن اینکه امیدوارم بازی زیبا و جذابی را تماشاگران هر دو تیم ببینند. اجازه دهید من در مورد بازیکن تیم خودمان صحبت کنم و درباره دیگران حرف نمی‌زنم. ما بابت هر بازیکنی باور کنید ساعت‌ها و روز‌ها وقت می‌گذاریم برای اینکه اوساگوانا را جذب کنیم، فیلم ۱۰۷ بازیکن را دیدیم و در نهایت ۲۷ نفر را گلچین کردیم و از این تعداد ۴ فیلم ۹۰ دقیقه‌ای هر بازیکن را دیدیم. خیلی تلاش کردیم تا به بازیکنی برسیم که بهترین عملکرد را در تیم داشته باشد و امیدواریم که این بازیکن بتواند در ادامه راه بیشتر به ذوب‌آهن کمک کند.


بیشتر بخوانید:

استقلالی‌ها نونوار می‌شوند

استقلال - ذوب آهن؛ علیمنصور به آبی‌ها رسید، تبریزی به ذوب

حواله بازیکنان تیم فوتبال استقلال پاس شد


انتهای پیام/

اظهارات خرمگاه درباره دیدار استقلال و ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار