سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بازی دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان ایران و بلاروس در ورزشگاه آرارات برگزار می‌شود و برگزاری بازی دوستانه بانوان در ورزشگاه آزادی نشدنی است.

مهشید نصیری سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: لیلا صوفی زاده نایب رئیس بخش بانوان فدراسیون فوتبال مکاتبات زیادی انجام دادند تا بازی تیم ایران و بلاروس در ورزشگاه آزادی انجام شود، ولی متاسفانه اجازه مسئولان اجازه ندادند و در آخرین جلسه‌ای که برگزار شد به ما اعلام کردند بازی در ورزشگاه آرارات برگزار می‌شود.

کاش ملی پوشانمان به اندازه اسمشان تلاش کنند

نصیری افزود: در تورنمنت هند بهترین بازیکنان لیگ فوتبال بانوان را به هند اعزام کردیم، ولی متاسفانه یک سری بازیکنانمان وسعت تلاششان به اندازه اسمشان بزرگ نیست و‌ای کاش این بازیکنانمان متواضع‌تر شوند و لااقل به اندازه اسمشان تلاش کنند، من از مسئولیتم شانه خالی نمی‌کنم، ولی موفقیت حاصل تلاش همگان است همین طور که شکست نشان دهنده‌ی ضعف کار یک تیم است.

نتایج تورنمنت هند در شان فوتبال بانوان نبود

وی افزود: رده سنی بازیکنان ایران در تورنمنت هند بین ۱۹ تا ۲۳ سال بود و ما شرایط سختی را برای سفر به هند داشتیم چه از لحاظ شرایط هوایی، تغذیه و نظافت و چه از لحاظ فرهنگ مردمان هند که با ما متفاوت بود و ما اصلا از این لحاظ به هندی‌ها نمی‌خوردیم و حتی فاطمه شبان یکی از بازیکنان خوب لیگ فوتبال ما که پستش پاسور است و ۱۶-۱۷ سال سن دارد با تیم ملی به هند آمد و برای حضورش در هند، رضایت نامه محضری از پدرش گرفتیم.

نصیری در ادامه افزود: قرار نیست تیم ملی با ۲ باخت به قعر برود یا برعکسش با ۲ برد به اوج برسد ما در گذشته برای تیم ملی مربی خارجی داشتیم، ولی نتیجه‌ای نگرفتیم، ولی حالا حسین عبدی بهترین شخص است که از لحاظ فنی به تیم ملی بانوان بسیار کمک می‌کند و طی مدت هشت ماه تیم ملی بانوان ایران توانست به عنوان سرگروه از دور اول مقدماتی انتخابی المپیک صعود کند در صورتی که هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد.

نقاط ضعف و قوت را رسانه‌ها باید با هم ببینند

نصیری ادامه داد: زمانی که به عنوان سرگروه از دور اول مقدماتی انتخابی المپیک صعود کردیم هیچ رسانه‌ای برای مصاحبه با ما زنگ نزد، ولی متاسفانه شکست‌هایی که در تورنمنت هند برای تیم ملی ایران رخ داد توجه تمامی اصحاب رسانه را به ما جلب کرد من می‌گویم نقاط ضعف و قوت باید در کنار هم دیده شوند و هر کس باید از خودش شروع کند.

نصیری در پایان تصریح کرد: ما بانوان برای حق هایمان می‌جنگیم و در آخر نیز حقمان را می‌گیریم درست است که در بحث فوتبال بانوان زیر ساخت نداریم و فقط یک لیگ برتر در بخش بانوان در کشور وجود دارد و لیگ دسته یک و ۲ نداریم، ولی تمام امید ما به این بازیکنان تیم ملی نوجوانان و جوانان است که در آینده‌ای نه چندان دور جایگزین بزرگسالان می‌شوند.


بیشتر بخوانید:

اعلام زمان برگزاری دیدار‌های دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان با بلاروس

آزمونی بزرگ برای آزمون بانوان!

دباغی: نداشتن هماهنگی در تورنمنت هند کار دستمان داد


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار