قلی زاده مدیرعامل سوهان محمدسیما تمامی اتفاقات رخ داده در بازی با مس را به تقی پور سرمربی مس سونگون نسبت داد.

انگشت اتهام مدیرعامل سوهان سمت سرمربی مس سونگونبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جنجال‌های پیش آمده در مسابقه نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال که در رختکن میان تیم‌های مس سونگون ورزقان و سوهان محمد سیمای قم رخ داد و پس از آن مدیرعامل تیم محمد سیمای قم بازداشت شد، بازیکنان و عوامل تیم سوهان بسیار از میزبانی تبریزی‌ها شاکی بودند به حدی که در چندین بیانیه و مصاحبه اعتراضات خود را بیان کردند.

پس از پخش شدن ویدیوی درگیری میان سرپرست ۲ تیم، مسعودی و شیخ الاسلامی درگیری لفظی رخ داد. در این حواشی قلی زاده، مدیرعامل باشگاه محمد سیمای قم نیز حضور داشت که به علت جنجال‌های پیش آمده انگشت اتهامات به سمت وی روانه شد و درنهایت عوامل تیم مس او را مقصر این اتفاقات می‌دانستند.

قلی زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره حواشی پیش آمده گفت: به نظر من تمامی این اتفاقات مهندسی شده بود. امکان ندارد همه این حواشب به شکل هماهنگ و پشت سر هم رخ دهد. من برای حرف هایم دلیل محکم دارم.

قلی زاده تمامی حواشی پیش آمده را به سرمربی تیم مس سونگون نسبت داد و گفت: هوادران حاضر در استادیوم از نیمکت و شخص تقی پور خط می‌گرفتند. مقصر اصلی حواشی پیش آمده در تبریز تنها ایشان است.

وی همچنین درباره حواشی پیش آمده در رختکن میان بازیکنان و عوامل ۲ تیم افزود: سرپرست باشگاه مس سونگون به علی مسعودی سرپرست تیم ما بی احترامی کرد و من فقط قصد جدا کردن طرفین را داشتم. هرگز قصد توهین و بی احترامی به رقیب نداشتم.

قلی زاده درباره حذف تیم محمد سیمای قم در نهایت شایستگی افزود: ما با تفنگ خالی به جنگ نابرابر با تیم متمول مس رفتیم. از همه بازیکنان و عوامل بابت همراهی شان سپاس گزارم.


بیشتر بخوانید:

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی فوتسال اعلام شد

فرار از جعبه جادویی برای تخلف و تلافی/ فوتسال و یک راهکار غلط!

انجام تمهیدات لازم برای دیدار‌های نیمه نهایی فوتسال


انتهای پیام/

حواشی بازی مس سونگون و سوهان محمدسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار