مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی استان‌های جنوب کشور با معرفی برترین‌ها در بوشهر پایان یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس هیات تیراندازی استان بوشهر افزود: در این مسابقات ۱۵۰ ورزشکار از استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، یزد، خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن نیروی دریایی ارتش با هم رقابت کردند.

حجت الله نوری بیان کرد: در این مسابقات در بخش تفنگ بادی مردان رده بزرگسالان، سید پوریا پورشهید از فارس و محراب جعفری و جلال حسن‌پور از بوشهر اول تا سوم شدند. در رده سنی نوجوانان و جوانان هم، محمدامین رهسپار و سپهر بنه‌گزی از بوشهر و علی طالبان بدر از فارس به مقام اول تا سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در بخش تپانچه بادی مردان رده سنی بزرگسالان هم سعید اسماعیلی، ابراهیم ریشهری و سید احمد بلادی از بوشهر مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین در رده سنی نوجوانان و جوانان، محمد عدلی و علی ابراهیمی از فارس و محمدرضا احمدی از بوشهر رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیات تیراندازی استان بوشهر بیان کرد: در بخش تفنگ بادی بانوان رده سنی بزرگسالان، شیدا دریسی و کیمیا ابراهیمی از فارس و پریسا زبرجدی از بوشهر اول تا سوم شدند و رده سنی نوجوانان وجوانان، نیلوفر حمیدی از بوشهر و مریم قاسمی‌زاده از هرمزگان به مقام اول و دوم رسیدند و پریا زارعی و نیلوفر محسنی از بوشهر به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

نوری گفت: دربخش تپانچه بادی بانوان رده سنی بزرگسالان، مریم عوض‌پور از کهگیلویه وبویراحمد، سارا پارسایی از فارس و نفیسه کمالی از بوشهر رتبه اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی نوجوانان و جوانان، فاطمه اکبری از فارس، فاطمه حسینی و طاهره بهادر از بوشهر به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

انتهای پیام/ک

مسابقات تیراندازی با تفنگ جنوب کشور در بوشهر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.