رئیس روابط عمومی کمیته امداد مازندران گفت: مددجویان مازندرانی می‌توانند ۱۰ مورد خدمات را از طریق درگاه اینترنتی ثبت و پیگیری کنند.

مسعود قنبری رئیس روابط عمومی کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: این خدمات شامل تعمیرات و بازسازی مسکن، انشعابات، تسهیلات شهرداری، پوشش خدمات دانش آموزی، پوشش خدمات دانشجویی، جهیزیه نوعروسان، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان، کمک هزینه پسران، خدمات نظام وظیفه و تسهیلات بازگشت به روستا است.

وی افزود: در این روش مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir  با استفاده از  رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی و درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود کنند.

رئیس روابط عمومی کمیته امداد مازندران گفت: مددجویان قادر به انتخاب و ثبت خدماتی از ۱۰ خدمت مذکور خواهند بود که شرایط استفاده از آن خدمات توسط سیستم و به صورت هوشمند احراز شده باشد.

وی افزود: این خدمات فعال و قابل انتخاب بوده و خدماتی که هر مددجو شرایط درخواست آن را نداشته باشد غیرفعال نمایش داده خواهد شد و کنترل‌های مربوط به ثبت درخواست هر خدمت  در صفحه اول سایت با قرار گرفتن بر روی هر درخواست قابل رویت می‌باشد.

قنبری گفت: پس از ثبت درخواست توسط مددجو حداکثر بعد از یک ساعت درخواست‌های ثبت شده به صورت هوشمند به کارتابل درخواست‌های ارسال نشده مددکار مربوطه در سیستم جامع خدمات حمایتی منتقل می‌شود.

رئیس روابط عمومی کمیته امداد مازندران افزود: افزایش سرعت در خدمت رسانی و کاهش مراجعات حضوری از جمله مزیت‌های این طرح اینترنتی است.

انتهای پیام/ م

ارائه ۱۰ مورد خدمات به مددجویان مازندرانی از طریق درگاه اینترنتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشارباوفا
۱۸:۴۴ ۰۸ تير ۱۳۹۸
سلام افشارباوفا دارونیازدارم پول ندارم بخرم