رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: تیم این استان در رقابت‌های پرس سینه باشگاه‌های جنوب شرق کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

سیستان وبلوچستان قهرمان رقابت های پرس سینه جنوب شرق کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت:این دوره از رقابت‌ها با حضور سه تیم از استان کرمان و ۱۳ تیم از سیستان و بلوچستان تحت عنوان جام «سردار شهید حسینعلی عالی» سوم اسفند در سالن آمفی تئاتر دانشگاه زابل برگزار شد.

محمد محمدپرست ادامه داد: در رده سنی نوجوانان باشگاه اکسیژن، باشگاه دژ و باشگاه شهید پهلوان هر سه از سیستان و بلوچستان به ترتیب موفق به کسب عناوین نخست تا سوم شدند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در رده سنی جوانان باشگاه رکورد و باشگاه دژ از استان موفق به کسب عناوین نخست و دوم شدند.

وی ادامه داد: باشگاه ستاره کویر کرمان در رده جوانان موفق به کسب عنوان سومی شد.

محمدپرست برترین‌های رده سنی بزرگسالان را به ترتیب هیات بدنسازی چابهار، باشگاه رکــورد از سیستان و بلوچستان و هیات بدنسازی زاهدان ذکر کرد.

وی تصریح کرد: هم اینک ۱۰۰ باشگاه فعال بدنسازی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند که زمینه ساز فعالیت حدود پنج هزار ورزشکار شده است.

انتهای پیام/گ

سیستان وبلوچستان قهرمان رقابت های پرس سینه جنوب شرق کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار