سرمربی تیم والیبال پیام مشهد گفت: قصد داریم با پیروزی مقابل تیم سیرجان ایرانیان جشن صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر را در خانه بگیریم.

قوچان نژاد: هر بازی حساب خودش را داردجبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال پیام مشهد در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازی دور رفت پلی آف مقابل فولاد تیم سیرجان ایرانیان را پیروز شدیم، اما هر بازی برای ما شرایط خودش را دارد و باید در خانه مسابقه برگشت را مدیریت کنیم. حریف بازیکنان ارزشمندی دارد و بازی سختی را در مشهد شاهد خواهیم بود، اما می‌خواهیم حتما جشن صعود به مرحله بعد را در خانه خودمان بگیریم.

پیروزی شیرین راه را هموار کرد

او تصریح کرد: پیروزی در خانه حریف برایمان شیرین و لذت بخش بود و کمک کرد تا انگیزه ما دو چندان شود و راه برای ما در خانه هموار‌تر شود. سیرجان تیم پرتلاشی بود و بازیکنانش مقابل ما بسیار با انگیزه بودند حتی در شروع، بازی بهتری نسبت به ما از به نمایش گذاشتند، اما در نهایت مسابقه به سود ما برگشت و پیروز شدیم.

شرایط مالی خوب است

او افزود: شرایط مالی تیم ما خوب است و مشکل مالی نداریم. کادرفنی و بازیکنان تیم دغدغه مالی ندارند و تمام تمرکزمان به سمت جلو برای رسیدن به مقصد نهایی در لیگ است.

قوچان نژاد ادامه داد: از زمانی که منوچهر پورحسن به سازمان لیگ اضافه شده است و به عنوان مشاور کمیته داوران هم فعالیت می‌کند، وضعیت لیگ بهتر شده است و چیدمان‌های بهتری در داوری می‌بینیم.

شخصیت و اخلاق بازیکن برای من اولویت دارد

قوچان نژاد ادامه داد: یک مسئله‌ای که در مورد بازیکنان والیبال مطرح می‌شود موضوعات فنی و تکنیک بازیکن است، اما بحث اخلاق و شخصیت برای من اولویت دارد. من از ظرفیت بازیکنانم راضی هستم و می‌توانم بگویم در این موضوع بهترین بازیکنان را در تیم پیام مشهد دارم.

به بازی در تهران اعتراض داریم

او افزود: فدراسیون والیبال اعلام کرده بود اگر تیم شهرداری تبریز به مرحله پلی آف صعود نکند، بازی فینال در شهر تبریز برگزار می‌شود و در غیر این صورت مسابقه در تهران برگزار می‌شود. وقتی تیم تبریزی صعود نکرده است پس نباید فینال را در تهران برگزار کنند، چون حتما یک تیم تهرانی به فینال صعود می‌کند.


بیشتر بخوانید: حریفان ایران در جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار