حضرتی گفت: صنعت نمایشگاهی در ایران جوان است و بـه یکـی از مهمتـرین ابزار‌های توسعه فناوری و مبادلات تجاری تبدیل شده است.

صنعت نمایشگاهی یکی از مهمترین ابزار‌های توسعه و مبادلات تجاری است به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نلسون حضرتی رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران در حاشیه دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی گفت: صنعت نمایشگاه‌های کشور با چالش‌ها و مشکلات زیادی همراه است و راه برون رفت از این موضوع تغییر نگرش‌ها در این صنعت است.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران افزود: صنعت نمایشگاهی در جهان، صنعت جوان و رو به رشدی است و با تمام مشکلات همیشه در حال برگزاری و معرفی است. کشور‌هایی که بالاترین سهم را در تجارت، به ویژه در صادرات جهانی دارند در صنعت نمایشگاهی جایگاه بهتری را به خود اختصاص داده اند.


بیشتر بخوانید: نمایشگاه بهاره نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود/ مشارکت اصناف در تنظیم بازار شب عید


حضرتی تصریح کرد: صنعت نمایشگاهی در ایران جوان است و طی دو دهه اخیر دستخوش تحولات زیادی قرار گرفته و بـه یکـی از مهمتـرین ابزار‌های توسعه فناوری و مبادلات تجاری تبدیل شده است.

وی گفت: این صنعت خلاقیت و تفکر انسان‌ها را شکل می دهد و یکی از عامل‌های برون رفت از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی است. چرا که  برگزاری نمایشگاه باعث رایزنی‌های اقتصادی در بازار‌های هدف می‌شود و همین موضوع زمینه را برای تجارت‌های بین المللی و همچنین صادرات کالا‌های غیر نفتی هموار می‌کند.

انتهای پیام/

صنعت نمایشگاهی عاملی برای  برون رفت از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار