امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه از مسئولان خواست که مشکل تیم فوتبال پارس جنوبی جم تنها نماینده استان بوشهر را در لیگ برتر فوتبال حل کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از دیدار چهارشنبه شب مقابل استقلال تهران که با شکست دو بر صفر آنان همراه بود، در اعتراض به مشکلات مالی در تمرین‌ها حاضر نشده‌اند و تمرین این تیم دیروز و امروز برگزار نشده است.

در همین حال رئیس کانون هوادران پارس جنوبی جم گفته که از منبعی موثق شنیده مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با نامه‌ای که به شرکت ملی نفت نوشته اند، قصد دارند حمایت‌های خود را از تیم پارس جم بردارند.

موسوی گفته، جم میزبان شایسته‌ای برای خانوار‌های مجموعه نفت و گاز بوده و انتظار داریم که منطقه ویژه نیز از تیم محبوب پارس جنوبی جم که تنها دلخوشی مردم جنوب استان بوشهر است، حمایت کند.

او از مسئولان استان بوشهر به ویژه استاندار، نماینده مجلس، فرماندار، شورای اسلامی شهر جم خواسته از تیم پارس جم حمایت کنند و به این نکته هم اشاره کرده که در صورت حمایت نکردن منطقه ویژه پارس از تیم پارس جنوبی جم به طور قطع هواداران این تیم واکنش شدید نشان خواهند داد.

اما درخواست برای حل مشکل تیم پارس جنوبی جم به هواداران این تیم ختم نشده و امروز حجت الاسلام گنجی امام جمعه جم نیز در خطبه‌های نماز جمعه گفته است، نه تنها شهرستان جم بلکه در استان هم باید برای حل مشکل پارس جنوبی جم دغدغه وجود داشته باشد.

او گفته، حضور این تیم در لیگ برتر هم افتخاری است برای استان بوشهر و هم باعث نشاط جوانان شده و ما باید نسبت به مسائل مورد توجه جوانان و آنچه که باعث شادی آنان می‌شود، دغدغه داشته باشیم.

امام جمعه جم عنوان کرده تیم با مشکل جدی رو به روست و همه مسئولان از جمله نماینده مردم در مجلس و استاندار باید تلاش کنند مشکل حل شود.

تیم پارس جنوبی جم اکنون در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور است و پنجشنبه آینده در هفته بیستم این رقابت‌ها باید میزبان سایپا باشد.

این تیم که در فصل گذشته وارد لیگ برتر شده، لیگ ۹۶-۹۷ را با قرار گرفتن در رتبه پنجم به پایان رساند.

انتهای پیام/ک

درخواست از مسئولان برای حل مشکل مالی تیم پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.