سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: میل و انگیزه لازم را نداشتیم و ماشین سازی همیشگی نبودیم و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره شکست تیمش برابر تیم فوتبال پیکان و گل نشدن ضربه پنالتی این تیم در دقایق پایانی بازی اظهار کرد: همه ما انتظار داشتیم که پنالتی دقایق آخر گل شود و شاید شکل فوتبالمان مثل همیشه نبود، اما صاحب موقعیت زیادی در این بازی شدیم. به هر حال فرصت سوزی کردیم و برای اولین بار باید فکری به حال تیم خود کنیم. در فوتبال بسته تیم پیکان به ارسال توپ‌های بلند و تجمع دفاعی در محوطه جریمه اش روی آورده بود. میل و انگیزه لازم را نداشتیم و حس ۲ گانه ای در این بازی داشتم و حس بدم به این خاطر است که ماشین سازی همیشگی نبودیم و پنالتی دقیقه ۹۵ ما تبدیل  به گل نشد و یک حس دیگرم این است که گلر خارجی ما  با همه وجودش برای تیم مایه می‌گذارد و این خیلی ارزش دارد و ما باید این مسائل درست کنیم.  

او ادامه داد: بازیکنان  زحمت کشیدند، اما این موضوع با تمرکز داشتن متفاوت است و  ما در این بازی تمرکز کافی نداشتیم و اگر ما قصد داریم به بالای جدول بیاییم باید از این بازی‌ها عبور کنیم. ما در این نیمه اول ۳ موقعیت گلزنی خوب داشتیم و در نیمه دوم هم موقعیت صددرصد گلزنی در ضربه پنالتی داشتیم که می‌توانستیم کامبک خوبی در دقایق پایانی داشته باشیم، اما استفاده نکردیم و تنبیه شدیم. در بازی قبل هم همین طور تنبیه شدیم و یک لحطه تمرکزمان را از دست دادیم. ما روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و می‌دانستیم که پیکان در زدن این ضربات مهارت دارد. به تیم پیکان تبریک می‌گویم و استراتژی فرکی در این بازی جواب داد و توانست بازی را پیروز شود. ما هم باید برویم و بیشتر تلاش کنیم و اشکالات خود را رفع کنیم.  

سرمربی ماشین سازی در پایان درباره تمرکز نداشتن تیمش خاطر نشان کرد: یک مقدار شرایط و جو باعث شد که در این بازی تمرکز نداشته باشیم و این موضوع که  تاکنون ۷ امتیاز کسب کردیم و اگر تیمی می‌خواهد بزرگ شود باید این شرایط هم تحمل کند. در نیمه اول شرایط لازم را داشتیم و میل به بردن در بازیکنان ما کمتر بود و زمانی که به خود آمدیم و دقیقه ۳۴ گل خوردیم تیم پیکان را تحت فشار قرار دادیم، اما باز هم در ضربات آخر تمرکز لازم را نداشتیم و اگر در دقایق آخر حسمان قوی‌تر می‌شود امروز از اول این حس داشتیم اکنون به صورت دیگری حرف می‌زدیم. به هر حال یک تجربه است و اگر می‌خواهیم یک نیم بزرگ شویم باید از این بازی‌ها امتیازات را بگیریم و این بهترین زمان بود که خودمان را به تیم‌های بزرگ برسانیم و از این فرصت استفاده نکردیم. این شکست را به گردن یک نفر نمی‌گذارم چرا که روزی که برنده می‌شویم همه تیم در پیروزی نقش داریم و روزی که شکست می‌خوریم همه مقصر هستیم.  


بیشتر بخوانید: 

مهاجری: در نیم فصل اول بازیکن تعویضی هم نداشتیم/ کی روش عاشق لژیونر‌ها است

نصیرزاده: بی‌انصافی نکنید، اشتباهات داوری عمدی نبود

شرط انتقال بازیکن در ۲ تیم با یک مالک


انتهای پیام/ 

اظهارات مهاجری درباره شکست برابر تیم پیکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار