طرح توسعه و استاندارد سازی بخش‌های بیمارستان، ولی عصر قائم شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این بخش‌ها شامل رادیولوژی دیجیتال و مامو گرافی، تغذیه، سی تی اسکن اورژانس و واحد اکسیژن ساز مرکزی است که امروز استاندارد سازی و بهره برداری شد.

رضیان نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در مجلس از پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی توسط دولت خبر داد و گفت: در بودجه سال ۱۳۹۸ پنجاه هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، درمان رایگان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی را اقدامی شایسته و ارزشمند در حفظ و بهره گیری از نیرو‌ها وجامعه هدف این سازمان نام برد واز خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران نقدیر کرد.

خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در مراسم افتتاحیه، ساخت و تجهیز بخش‌های فوق تخصصی قلب و مغز، استاندارد سازی اورژانس و طرح هتلینگ و نوسازی و بهسازی بخش‌های درمانی را از اقدامات توسعه‌ای بیمارستان، ولی عصر قائم شهر برشمرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها علاوه بر مازندران بیماران دیگر استان‌های کشور نیز از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده می‌کنند.

مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران با پنج بیمارستان، ۱۱ مرکز درمانی سرپائی، دوپلی کلینیک تخصصی و یک دفتر اسناد پزشکی جزئ سومین استان کشور از لحاظ گستردگی و سطح ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی است که ۶۰ درصد جمعیت سه میلیونی مازندران تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان قرار دارند.

انتهای پیام/آ

 طرح‌ها در بیمارستان، ولی عصر قائم شهر بهره برداری شد

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار