امام جمعه یزد گفت: مسئولان با توجه به پتانسیل های داخلی در متعادل کردن قیمت ها و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله ناصری، امام جمعه یزد در خطبه های امروز نماز جمعه یزد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: توجه به معنویت و سبک زندگی اسلامی باید در بین آحاد جامعه تقویت شود و همه دست اندرکاران و مسئولان در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

امام جمعه یزد دین داری، خودباوری ، تفکر، استفاده از استعدادها و ظرفیت های درونی را زیربنای اقتصادی پویا و توانمند دانست.

آیت الله ناصری افزود: بر اساس آمارهای جهانی، ایران به لحاظ رشد در همه عرصه ها علیرغم همه دشمنی ها و تحریم ها در رتبه دوازدهم قرار دارد اما متاسفانه به لحاظ بهره گیری از استعدادهای طبیعی و انسانی اول است که لازم است مسئولان در این زمینه تلاش مضاعفی انجام دهند.

وی با بیان اینکه اروپایی ها هم مانند آمریکا غیرقابل اعتماد هستند گفت: باید با توکل به خدا و ایستادگی روی پای خود در جهت رفع مشکلات، متعادل کردن قیمت ها و ایجاد اشتغال تلاش کنیم.

خطیب نماز جمعه یزد همچنین به ضرورت تربیت اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت: والدین و معلمان باید در هویت بخشی صحیح و تبیین مبانی اسلامی در قالب تربیت صحیح تلاش کنند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار