خلیج فارس شیراز دور رفت لیگ برتر فوتبال بانوان را با شکستی سنگین به پایان برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته یازدهم و پایانی نیم فصل رقابت‌های دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، صبح امروز تیم خلیج فارس شیراز با پنج گل نتیجه را مقابل میزبانش ملوان بندرانزلی واگذار کرد تا دور رفت را بدون کسب حتی یک پیروزی به پایان ببرد.

سارا قمی با زدن چهارگل نقش بسزایی در پیروزی انزلی چی‌ها ایفا کرد و دیگر گلزن میزبان سمانه قاشیه بود.

الهه کریمی بازیکن تیم خلیج فارس در پایان این دیدار گفت: بچه‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، اما ملوان با برنامه‌تر توپ بود، بازیکنان بهتری را در اختیار داشت و بهترین شکل از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کرد و برنده مسابقه شد با اینحال تیم ما نیز موقعیت داشت که با بی تجربگی بازیکنان از دست رفت.

وی افزود: امیدوارم برای دور برگشت تمهیدات بهتری برای تنها نماینده لیگ برتر فوتبال بانوان فارس اندیشیده شود تا نتایج بهتری بدست آید، چون در حال حاضر شرایط اصلا خوب نیست، بازیکنان جوان و کم تجربه هستند و حتی برای این بازی هم پنج بازیکن حاضر به همراهی تیم نشدند تا مشکلات خلیج فارس شیراز بیش‌تر شده و دست کادر فنی نیز بسته باشد.

آسو جواهری بهمراه کمک هایش ژاله طوفانپور و زهرا رمرودی دیدار ملوان بندرانزلی و خلیج فارس شیراز را قضاوت کردند.

در پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، خلیج فارس شیراز با ۲ تساوی، ۹ شکست، بدون برد و ۲ امتیاز در مکان یازدهم جدول ۱۲ تیمی این مسابقات قرار گرفت.
انتهای پیام/م

نهمین شکست خلیج فارس شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار